نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 10:50

آزادی در نگاه غرب بهانه‌ای برای عقده گشایی است

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم تصریح کرد: عوامل شیطانی سازمان یافته که با این اقدامات خط دین‌زدایی جریان سلطه و استکبار را در جهان دنبال می‌کنند، بدانند با چنین حماقت‌هایی نمی‌توانند بر جهان مسلط شوند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در محکومیت اهانت به قرآن کریم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ « سوره صف- آیه 8»

بار دیگر اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید در کشورهای مدعی آزادی، حقوق بشر و احترام به اعتقادات انسان، نشان داد که ارزش های انسانی، اهمیتی نداشته و "آزادی" بهانه‌ای برای عقده گشایی است. 

آنهایی که مجوز این گونه رفتارهای ضد انسانی را صادر می کنند، دانسته یا نادانسته به دنبال تشدید اختلافات قومی-مذهبی و شکل‌گیری مجدد افراط گرایی در جهان هستند همانطور که پدیدآورندگان داعش، با تظاهر به مخالفت، پیوسته مقوم این جریان شوم بودند. 

عوامل شیطانی سازمان یافته که با این اقدامات خط دین‌زدایی جریان سلطه و استکبار را در جهان دنبال می‌کنند، بدانند با چنین حماقت‌هایی نه تنها نمی‌توانند بر جهان مسلط شوند‌، که موجب انسجام قلوب بیش از دو میلیارد مسلمان و میلیون ها انسان عزتمند و آزاده غیر مسلمان در کنار هم خواهند شد.

بی شک، چنین اعمال ننگینی، تلاش‌هایی مذبوحانه و محکوم به شکست است و نور جاودانه اسلام و قرآن معظم و انسان‌ساز روز به روز در جهان گسترده خواهد شد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اهانت به قرآن را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم، منجی عالم بشریت که قرآن ناطق است، نائب الامام ولی امر مسلمین و همه مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و ضمن محکومیت حامیان این اقدام، خواهان اشدّ مجازات برای توهین کنندگان به قرآن عزیز است.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1397062

مهمترین اخبار ایران و جهان: