نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 11:27

واحد امداد گاز ایلام بیش از ۴ هزار خدمات امدادی به مشترکین ارائه کرده است

مدیر عامل شرکت گاز گفت: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۴هزار و ۷۵۰خدمت امدادی به مناطق شهری و روستایی ارائه شده است.

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:در سه ماهه نخست سال جاری تعداد۴هزار و ۷۵٠خدمت از طریق سامانه امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان ایلام به مناطق شهری و روستایی استان ارائه شده است.

وی افزود: این سامانه با هدف  پیشگیری از حوادث ثانویه و کاهش میزان تلفات و همچنین پاسخگویی  سریع به سوالات و رفع نیاز و مشکلات و امداد رسانی در شرایط اضطراری در خدمت هم استانی های عزیز ایلام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تمامی تماس‌ها منجر به اعزام عملیاتی گروه‌های امداد و حوادث شده است، ادامه داد:  سامانه مذکور نقشی مهم در خدمات رسانی سریع و آسان داشته و مشترکین شرکت گاز استان ایلام در سریعترین زمان ممکن طی تماس با این سامانه بر اساس ضرورت و نوع سوال خود به بهترین صورت راهنمایی خواهند شد. 

کشاورز یکی دیگر از اهداف  راه‌اندازی این سامانه را ارائه خدمات به صورت الکترونیک و تکریم مشتریان و  کاهش رفت و آمدهای شهری و مشکلات زیست محیطی دانست و تصریح کرد: میانگین زمان حضور گروه‌های امداد و حوادث این شرکت در محل حادثه طی سه ماهه نخست سال جاری ۱۰ دقیقه بوده است. 

وی به عمده مشکلات منجر به اعزام گروه های امدادی نیز پرداخت و عنوان داشت: قطع گاز،نشت گاز،جمع آوری تجهیزات، بررسی حفاری و افت فشار ، حادثه، تست کنتور و تغییر ظرفیت و تعویض کنتور و رگولاتور از جمله اقداماتی بوده که باعث شده گروه‌های امداد و حوادث اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام مرکز امداد مکانیزه ۱۹۴  به صورت شبانه‌روز و برخط، آماده پاسخ‌دهی و امدادرسانی به تمامی هم‌استانی‌های عزیز است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1397162

مهمترین اخبار ایران و جهان: