نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 00:21

بسیج در راستای اعتلای فرهنگ عمومی بویژه کتابخوانی نقش مؤثری دارد

رشت - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به اینکه بسیج در خدمت نظام و انقلاب است، گفت: بسیج در راستای اعتلای فرهنگ عمومی به ویژه کتابخوانی نقش مؤثری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر تقوی امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید حسین املاکی (کتابداران استان گیلان)، اظهار کرد: ۸۵ باب کتابخانه عمومی در استان گیلان می‌توانند از ظرفیت پایگاه بسیج برای معرفی فعالیت‌های خود و ساماندهی مشکلات بهره ببرند.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت پایگاه‌های بسیج در بخش‌های مختلف افزود: پایگاه‌های بسیج می‌توانند در ترویج فرهنگ کتابخوانی پیشران باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به اینکه بسیج در خدمت نظام و انقلاب است، گفت: بسیج در راستای اعتلای فرهنگ عمومی بویژه کتابخوانی نقش مؤثری دارد.

بسیج در عرصه‌های مختلف نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است

«رضا رنجبر» رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب برای سیاه نمایی اقدامات و فعالیت‌های دست‌اندرکاران و مسئولین نظام اظهار کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف همیشه خنثی کننده نقشه‌های دشمن بوده است.

وی تصریح کرد: تلاش برای مردم در هر قامتی افتخاری بزرگ بوده و بسیج از این حیث به خود می‌بالد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان یکی از مهمترین برنامه‌های دشمنان را جلوگیری از حضور مردم در انتخابات سال جاری برشمرد و گفت: مردم مؤمن و انقلابی ایران و استان گیلان بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی به این دشمنان ثابت خواهند کرد که در معادلات خود اشتباه بزرگی می‌کنند.

رنجبر، امید آفرینی بین مردم و جهاد تبیین را دو ضرورت انکارناپذیر در فعالیت‌های بسیج برشمرد و بیان کرد: حفظ اعتقادات مردم نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب و نیز تلاش برای محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کم‌برخوردار، از دیگر فعالیت‌های این سازمان مردمی است.

گفته می‌شود در این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های جلال فردی مقدم، حسن خوشرفتار به عنوان مسئول و فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید حسین املاکی (کتابداران استان گیلان) معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1423918

مهمترین اخبار ایران و جهان: