نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 22:51

تامین و ذخیره کالاهای اساسی برای ایام پایانی سال/ افزایش ۱۰ برابری جرائم تخلفاتی

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: بنا به تاکید استاندار لرستان در خصوص تشدید نظارت‌ها و تامین کالاهای اساسی در ایام پایانی سال، نظارت‌‌ها در سطح بازار بر نحوه توزیع و فروش کالاها افزایش خواهد یافت.

علی اصغر صفری راد امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به تامین کالاهای اساسی در لرستان، اظهار کرد: در خصوص ذخیره کالاهای استراتژیک طی یکسال گذشته هیچ‌گونه کمبودی در استان نداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۱ هزار تن برنج و شکر توزیع شده، همچنین در ۲ ماه اخیر بیش از ۵۰۰ تن گوشت منجمد با قیمت مصوب در سطح بازار و فروشگاه‌های سراسر استان توزیع شده است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به موجودی ۵ هزار و ۷۰۰ تن برنج در استان، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶۵۰ تن برنج خارجی و ۳۸۰ تن شکر در حال توزیع داریم.

صفری راد، میزان ذخیره مرغ و گوشت منجمد در استان را به ترتیب ۲۳۰۰ و ۲۵۰۰ تن عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ تن گوشت قرمز منجمد را نیز برای ایام پایانی سال سفارش داده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان نداریم، گفت: بنا به تاکید استاندار لرستان در خصوص تشدید نظارت‌ها و تامین کالاهای اساسی در ایام پایانی سال، نظارت‌‌ها در سطح بازار بر نحوه توزیع و فروش کالاها افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان داشت: از هیچ گونه تخلف نخواهیم گذاشت، ضمن اینکه جرائم بازدارنده تعزیرات حکومتی برای صنوف متخلف ۱۰ برابری است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1047045

مهمترین اخبار ایران و جهان: