نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 20:53

پیش‌بینی بازدید روزانه ۳ هزار نفر از نوروزگاه اردستان

فرماندار اردستان با بیان اینکه برای اولین بار نوروزگاه در اردستان افتتاح شد، گفت:پیش‌بینی می‌شود روزانه حدود ۳ هزار نفر از نوروزگاه اردستان بازدید کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید محمدهادی احمدی ‌طبا فرماندار اردستان در حاشیه افتتاحیه نوروزگاه اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال برای اولین بار نوروزگاه اردستان را در مجموعه باغ بانوان آماده کردیم که این کار با حمایت‌های شهرداری و شورای شهر اردستان انجام شده و توانستیم در طی ۲۰ روز این فضا را آماده کنیم تا در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی افزود: در فاز اول نوروزگاه اردستان ۱۵ غرفه از محصولات خانگی و صنایع دستی از جمله مواد خوراکی و میناکاری، کار سرامیک، نمایشگاه فرهنگی کتاب و دیگر محصولات برپا شده و در فاز دوم نمایشگاه نیز از ۴ روز دیگر مباحث مربوط به اسکان فرهنگیان و اقامتگاه های بوم‌گردی پیگیری می‌شود.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود روزانه حدود ۳ هزار نفر از نوروزگاه اردستان بازدید کنند همچنین حدود ۱۵ بنر تبلیغاتی در مسیر جاده به اردستان در راستای هدایت گردشگران به نوروزگاه نصب شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: تاکنون در حوزه ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بیش از ۱۰۰ نفر اسکان یافته‌اند و در شهرستان اردستان قابلیت اسکان روزانه ۴۰۰ نفر وجود دارد که مراکز اسکان نیز شامل اسکان فرهنگیان، هتل جهانگردی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی است.

وی با بیان اینکه در کل شهرستان اردستان حدود ۲۰ مدرسه آماده اسکان مسافران هستند‌، تاکید کرد: تمام نیروهای نظامی و امنیتی در شهرستان اردستان برای برقراری نظم و امنیت در آماده‌باش هستند همچنین باتوجه به آغاز ماه رمضان از روز سوم عید، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای حضور مسافران و اینکه خدای ناکرده اهانتی به ماه مبارک رمضان و روزه‌داران شهرستان صورت نگیرید، انجام شده است.

احمدی‌طبا یادآور شد: از هفته آینده برنامه‌های ویژه‌ای در مجموعه نوروزگاه شهرستان برگزار می‌شود که مردم شهرستان نیز می‌توانند شرکت کنند همچنین مسابقات خانوادگی و نشست‌های خانوادگی نیز انجام می‌شود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در بسیاری از شهرهای استان حدود ۱۵ سال است که نوروزگاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امید می‌رود این حرکتی که امسال در شهرستان شروع کردیم برای سال‌های آینده یک تجربه خوبی باشد و با توجه به اینکه سال اول برگزاری است شاید نواقصی داشته باشد که انشالله برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد:از خانواده‌های اردستانی و مسافران دعوت می‌کنیم که در شب‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان به نوروزگاه اردستان بیایند و این فضا و برنامه‌ها و امکانات بهره ببرد.

 

 

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1100901

مهمترین اخبار ایران و جهان: