نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 13:17

همکاری شهرداری و موسسه اوج بیشتر می شود

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه سازمان فرهنگی باید فعال‌تر از وضعیت فعلی باشد، گفت: ارتباط با سازمان‌ها و مجموعه های فرهنگی و هنری، منحصر به سازمان هنری اوج نیست، بلکه ارتباط با موسسات و مراکز دیگر هم در دستور کار این شورا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم در حاشیه جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان در نشست خبری با خبرنگاران در ارتباط با همکاری شهرداری با موسسه اوج اظهار کرد: ارتباط با سازمان‌ها و مجموعه های فرهنگی و هنری، منحصر به سازمان هنری اوج نیست بلکه ارتباط با موسسات و مراکز دیگر هم در دستور کار این شورا است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: سازمان فرهنگی و اجتماعی باید فعال‌تر از این شود، البته یکی از اهداف ارتباط با این قبیل موسسات توانمند‌سازی فرهنگی است، اما هر چه این ارتباطات بیشتر شود توسعه شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما استعدادهای بالقوه خوبی در شهر زنجان داریم، تصریح کرد: نباید همه چیز در تهران متمرکز باشد، بلکه باید استعدادهایی که در استان‌ها شهرستان‌ها وجود دارد نیز باید شکوفا شود تا راه ترقی و ارتقا برای جوانان در حوزه‌های مختلف باز شود.

ناصحی فرد با توضیح اینکه بهترین حوزه پیشرفت، چه در بحث فردی و چه در بحث اجتماعی پیشرفت انسانی است، تاکید کرد: ارتباط با این موسسات علاوه بر اینکه یک کار فرهنگی و هنری محسوب می‌شود کار اقتصادی نیز خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در تمام حوزه ها از جمله حوزه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی باید به صورت ساختار یافته و نظام‌مند کار کنیم، ادامه داد: سازمان‌های فرهنگی عریض و طویل با تعداد زیاد اما عمق کم در کشور داریم لذا باید دنبال این باشیم که راه را پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه موضوعات فرهنگی یکی از دغدغه‌های اصلی شورای اسلامی زنجان است، اضافه کرد: کار سازمان فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری این است که پاسخ‌گوی مطالبات مردم شهر باشد.

وی با بیان اینکه یک سری سازمان‌های تخصصی اهداف تخصصی مربوط به خود را دارند، اضافه کرد: نگاه ما باید به کل مردم باشد به شکلی که بتوانیم اینها را زنجیروار به هم پیوند دهیم تا در نهایت مردم به ویژه جوانان منتفع شوند.

ناصحی مقدم با بیان اینکه سعی ما بر این است به سمتی حرکت کنیم که از سازمان فرهنگی نیز بخواهیم نظام‌مند عمل کند، تاکید کرد: این امر سبب تعادل در انجام امور می‌شود.

پایان پیام/730005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1048045

مهمترین اخبار ایران و جهان: