نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 17:44

برگزاری گردهمایی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور در کردستان

سنندج- سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: برای اولین‌بار میزبان گردهمایی رؤسای انجمن صنفی وحرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: کردستان برای اولین بار میزبان گردهمایی رؤسای انجمن صنفی وحرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور خواهد بود.

وی افزود: این همایش در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه جاری با حضور رؤسای انجمن صنفی و حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی از سراسر کشور و با هدف آشنایی با نقاط قوت و توانمندی‌های استان‌ها و توسعه صنعت گردشگری، در سنندج برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: برگزاری نشست با رؤسای انجمن‌های دفاتر استان‌ها، برگزاری نشست با مقامات استانی و نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، بازدید از جاذبه‌های شهر سنندج از جمله برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود.

وی یادآور شد: امید است با هم‌افزایی، هم‌اندیشی و تبادل‌نظر میان فعالان این بخش ضمن شناسایی موانع و مشکلات بر سر راه رونق گردشگری استان، بتوانیم در راستای ارتقا و توسعه این صنعت، ایجاد زیرساخت‌ها و جذب گردشگر قدم‌های مهمی برداریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072389

مهمترین اخبار ایران و جهان: