نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 12:27

قرائت جمعی دعای عهد به مناسبت نیمه شعبان در گلستان

گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پویش جمعی قرائت دعای فرج و دعای عهد به مناسبت نیمه شعبان در گلستان برگزار می شود.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در ایام ماه مبارک شعبان، فرصتی برای بازخوانی مولفه های مهم دینی فراهم شده و در این زمینه با همت سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ارتقاء معارف شناختی و با همکاری مراکز قرآنی، دستگاه های اجرایی و شبکه تبلیغی بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه در حوزه های مختلف ترسیم شده که اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این برنامه ها شامل جشن های میدانی و محله محور، برگزاری نشست های معرفتی و بصیرتی، برپایی مواکب صلواتی و نورافشانی، کاروان قرآنی و خودرویی، پویش مردمی همدلی مومنانه با محوریت کمک به نیازمندان، اطعام مهدوی، تهیه جهیزیه، آزادسازی زندانیان غیرعمد، تولید محتوای رسانه ای، اجرای طرح خانه مادری در قامت محلات و فضاسازی عمومی با رویکرد شاخص حکومت مهدوی و منتظران راستین است.

وی بیان کرد: برگزاری دعای عهد جمعی، اعزام مبلغ در استان و شهرستان ذیل ستاد شئون از دیگر برنامه های پیش بینی شده این ایام است.

دیلمی گفت: قطعاً به فضل الهی با ظهور حضرت ولی عصر(عج) بستر رشد و تعالی جامعه فراهم می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1071501

مهمترین اخبار ایران و جهان: