نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 17:47

مادران شهدا با صبر زینبی جبهه حق را تقویت می‌کنند

اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: مادران شهدا با ایثار و صبر زینبی جبهه حق را در نبرد تمدنی تقویت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر سه شنبه در جلسه تجلیل از مادران شهدا در سخنانی اظهار کرد: ماران شهدا مظهر ایثار و مقاومت و مروجان شریعت نبوی، علوی و فاطمی هستند که با ایثار و گذشت، جبهه حق را در نبرد تمدنی تقویت می‌کنند.

وی افزود: صبر زینبی مادران شهدا اجر و پاداشی هم تراز با شهادت دارد چرا که آنان در دفاع از حریم ولایت و امامت با لبیک به امام شهدا، فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده و راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا از کشور و آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل به نقش تربیت خانوادگی در اعتلای مقام معنوی انسان‌ها اشاره کرد و افزود: کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از مؤثرترین مولفه‌ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر و غیر قابل چشم پوشی است.

مادران شهدا با صبر زینبی جبهه حق را تقویت می‌کنند

حجت الاسلام جعفرزاده خاطر نشان کرد: تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رسالت و وظیفه مهم مسئولان و مردم است تا این فرهنگ در جامعه زنده نگه داشته شود چرا که هویت دینی ما وابسته به فرهنگ شهادت است.

وی تاکید کرد: خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه مادران و همسران شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز وظیفه تمام آحاد جامعه است که با ارج نهادن به این سمبل‌ها و تندیس‌های ایثار و مقاومت، دین خود را به شهدا ادا کرده و خانواده معظم شهدا را به نحو شایسته تکریم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این جلسه مداحی انجام شده و از ۳ نفر از مادران شهدا و پیشکسوت هیئت‌های مذهبی بانوان اردبیل با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1092945

مهمترین اخبار ایران و جهان: