نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 22:23

«رویداد جامعه پرداز» در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- دبیر جبهه انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه «رویداد جامعه پرداز» در استان برگزار می‌شود، گفت: ۳۰ گروه مردمی و فرهنگی در این رویداد حضور خواهند داشت.

علی مهرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری رویداد جامعه پرداز در سمنان خبر داد و درباره آن بیان کرد: رویداد جامعه پرداز به منظور شناسایی دقیق و عمیق مجموعه‌های مردمی و فعال در بخش‌های فرهنگی و همچنین شناساندن مجموعه‌های مردمی و ظرفیت‌هایشان به یکدیگر در استان سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد همچنین می‌کوشد تا بازتعریف عملیات مشترک بین گروه‌های مردمی که در حوزه‌هایی مانند خانواده، جمعیت و ازدواج فعالیت دارند، تأثیر خود را بگذارد، افزود: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان سه ماه است که برای شناسایی مجموعه‌های مردمی و فرهنگی تلاش دارد که ماحصل آن شناسایی و رصد ۵۶۲ مجموعه و فرد فعال در حوزه خانواده بوده است.

دبیر جبهه انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه از این میان ۱۴۷ مجموعه فرهنگی و مردمی متناسب با کارکردهای رویداد جامعه پرداز، شناسایی شده است، تاکید کرد: از این ۱۴۷ مجموعه ۱۳۷ مجموعه به عنوان مجموعه فعال مورد بازدید میدانی قرار گرفته است.

مهرزاد بیان کرد: این مجموعه‌ها بر اساس سنجش‌ها و شاخص‌هایی که وجود دارد و با این تعریف که مجموعه‌های مذکور باید یک مسئول معین و یک اقدام معین در راستای موضوعات خانواده داشته باشند، مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی در خاتمه تاکید کرد: در نهایت ۹۲ مجموعه دارای شرایط کافی، مورد ارزیابی نهایی قرار گرفته و ۳۰ مجموعه شایستگی حضور در رویداد را پیدا کرده‌اند که در روزهای دهم و یازدهم اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، گردهم خواهند آمد و رویداد مذکور را برگزار خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067301

مهمترین اخبار ایران و جهان: