نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 12:05

رای سری‌آ علیه مورینیو پیش از بازی حساس با یوونتوس

سرمربی تیم رم با محرومیتی دو جلسه‌ای مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورینیو که سه‌شنبه شب و در بازی با کرمونسه از بازی اخراج شد با دستور فوتبال ایتالیا 2 جلسه دیگر محروم خواهد شد.

سرمربی تیم رم پس از جروبحث با داور بازی تیمش مقابل کرمونسه، از کنار زمین اخراج شد و بیشتر دقایق بازی را از روی سکوهای ورزشگاه «جیووانی زینی» تماشا کرد. این بازی در نهایت با شکست دو بر یک شاگردان مورینیو به پایان رسید.

حالا، سری‌آ بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن اعلام کرده مورینیو باید دو جلسه محرومیت متحمل شود. در این بیانیه درباره دلیل یک جلسه محرومیت اضافی برای آقای خاص آمده است: تنش با داور مسابقه به شیوه‌ای تنش‌زا و تحریک‌آمیز و تکرار آن در زمان اخراج. همچنین ورود به رختکن داوران و مخاطب‌قراردادن داور چهارم با عبارات توهین‌آمیز.

سرمربی رم پس از شکست تیمش مقابل تیم ته‌جدول کرمونسه به‌شدت از «مارکو سرا» داور چهارم انتقاد کرد و گفت جروبحث او، عکس‌العمل به صحبت‌های داور چهارم بوده است. مورینیو همچنین تهدید کرد اقدام قانونی علیه او انجام خواهد داد.

سرمربی پرتغالی، اتهام بزرگی را نیز متوجه سرا کرد و گفت: من نمی‌خواهم به سمت این موضوع برم که او اهل تورین است و ما هفته آینده با یوونتوس بازی داریم.

با این حکم، مورینیو در بازی‌‌های حساس رم-یوونتوس و همچنین رم-ساسولو غایب خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1067845

مهمترین اخبار ایران و جهان: