نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 17:05

سربازان گمنام امام زمان(عج)، دسیسه‌های خصمانه دشمن را خنثی کرده‌اند

امام جمعه قرچک با بیان آنکه دشمن برای آسیب رساندن به امنیت اقدامات مختلفی را انجام داده است، گفت: چشم تیزبین سربازان گمنام امام زمان (عج)، دست چپاولگرایانه، دسیسه‌های خصمانه و اقدامات غیرانسانی دشمن را خنثی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک که در مصلی مسجد جامع قرچک برگزار شد، اظهار کرد: مومنین باید در جامعه اسلامی امنیت داشته باشند، دشمن برای آسیب رساندن به امنیت اقدامات مختلفی انجام داده است، دشمن در تلاش است تا خانواده نورانی، مومن و محجبه را در خطر بیندازند که مسؤولیت ایجاد امنیت در جامعه بر عهده مسؤولان دولتی، امنیتی و اطلاعاتی است.

وی افزود: همیشه بیان کرده‌ایم، اکنون نیز می‌گوییم که هرچه داریم از شهدا داریم، امامین انقلاب به احسن وجه به این امر بزرگ پی‌برده بودند و در این راستا نکات و دستورات بسیار مهمی را صادر کردند.

امام جمعه قرچک با ذکر آنکه نگاه امام راحل به خانواده شهدا و شهید بسیار قابل توجه است، رهبری نیز به مقام شهدا و خانواده شهدا در ابعاد مختلف اشاره کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امام راحل در ۲۲ اسفند سال 1365، بنیاد شهید و امور ایثارگران را تأسیس کردند، زیرا لازم است خدمات‌دهی و تکریم در ابعاد مختلف و با یک نظم خاص انجام گیرد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در پایان گفت: از اقدامات مخلصانه و مظلومانه سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر و قدردانی می‌کنیم، چشم تیزبین آنان دست چپاولگرایانه، دسیسه‌های خصمانه و اقدامات غیرانسانی دشمن را خنثی کرده است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084845

مهمترین اخبار ایران و جهان: