نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 21:57

ورزش ایران پیام آور دوستی/ دنبال ورزش پاک هستیم

رامسر- رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام، ورزش ایران را پیام آور صلح و دوستی دانست و گفت: احترام ویژه ای برای ایران قائل هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رافائل سانتونخا شامگاه پنجشنبه در حاشیه مسابقات جهانی پرورش اندام در رامسر با اظهار اینکه ورزش ایران پیام آور دوستی است، عنوان کرد: از اینکه بتوانم به ایران سفر کنم بسیار خوشحال می‌شوم و ما در فدراسیون جهانی احترام ویژه و خاصی برای ایران قائل هستیم..

وی افزود: به طور حتم ایران به خاطر فرهنگ و تمدن غنی که دارد و به خاطر مهمان‌نوازی مردمانش بسیار برای توریست‌ها جذاب است و من هم مستثنی نیستم و می‌دانم که ایران کشوری است که عاشق آن هستند و هر بار که من به اینجا سفر می‌کنم برای من مانند یک هدیه است.

وی ادامه داد: از ورزش برای همبستگی و القای آن به جامعه استفاده می‌شودزیرا ورزش در قرن ۲۱ پیام‌آور دوستی و همبستگی است و ایران سرمشق این پیام است و هر زمان که به ایران سفر می‌کنم زیرساخت‌های خوبی را می‌بینم که جای تقدیر دارد.

سانتونا یادآور شد: خیلی خوشحال می‌شوم که با ورزشکاران دیدار می‌کنم و در این زمینه برنامه‌ای داریم که در آینده در ایران میزبان مسابقات بزرگی باشیم.

رئیس فدراسیون جهانی در پایان گفت: ورزشکاران و ورزش ایران در اکثر رویدادهای ما حضور دارند و از شما برای حمایتی که از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران دارید تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: ما اینجا هستیم تا این پیام را به نسل جوان بدهیم که ما به دنبال ورزش سالم و پاک هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1041089

مهمترین اخبار ایران و جهان: