نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 14:41

از گزینه مربیگری داخلی و خارجی فوتبال مطلع نیستم

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از گزینه‌های داخلی و خارجی فدراسیون فوتبال مطلع نیستم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی صبح امروز پنجشنبه چهارم اسفندماه با انتخاب مجدد علیرضا سهرابیان به عنوان رئیس فدراسیون برگزار شد. محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی خطاب به اعضا گفت: به سهرابیان و همه شما به خاطر این مجمع همدل و همراه تبریک می‌گویم. چقدر خوب است که انسان‌ها در کنار هم همدل باشند نه اینکه فقط همزبان باشند. قطعاً موفقیت‌های قبل نتیجه همین همراهی و همدلی است که امیدوارم ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد:
قایقرانی یکی از رشته‌های پر مدال در المپیک بوده و ۹۰ مدال دارد. هر چند این رشته خیلی دیر وارد بازی‌های آسیایی شده اما حضور قدرتمند و تأثیر گذاری داشته و به جز بازی‌های جاکارتا در حضورهای گذشته مدال زرینی داشتیم که امیدوارم در بازی‌های آسیایی بعدی هم مدال‌های زرینی کسب کنند.
وی ادامه داد: این همدلی که در این مجمع دیدیم باعث شده تا توقعات ما از این رشته در بازی‌های آسیایی و المپیک بیشتر باشد. در المپیک گذشته اتفاقات خوبی افتاد و ما را به این رشته امیدوار به کسب مدال کرد. ما امیدواریم در بازی‌های آسیایی بعدی شاهد مدال‌های زرینی از رشته قایقرانی باشیم.
پولادگر خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در دوره قبل و در دو سال اخیر در قایقرانی افتاده و امیدوارم این اتفاقات در چهار سال بعد با حضور آقای سهرابیان ادامه داشته باشد. همین طور هیأت رئیسه فدراسیون از جمع بانوان انتخاب شدند و امیدوارم شاهد درخشش این رشته در بخش بانوان باشیم.
اما پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص برگزاری انتخابات دیگر فدراسیون‌ها بیان داشت: اگر مشکلی پیش نیاید تلاشمی کنیم تا پایان سال انتخابات دیگر فدراسیون‌ها برگزار شود.
وی در پاسخ به پرسشی پیرامون نوسانات ارز و اصلاح بودجه وزارت ورزش هم گفت: نوسانات ارزی چیزی نیست که بتوان قضاوت کرد اما امیدوارم با تدابیر لازم نوسانات به حداقل برسد اما قطعاً نوسانات ارزی نمی‌تواند مبنای تغییر بودجه باشد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات فدراسیون جودو برگزار می‌شود یا خیر؟ هم بیان کرد: همان طور که گفتم قصد ما برگزاری همه مجامع انتخابات فدراسیون هاست. تا الان بنا بر برگزاری انتخابات‌ها در تاریخ‌های تعیین شده است و اینگونه نیست که فقط تاریخ اعلام کرده باشیم و قصد، بر برگزاری انتخابات‌هاست.
پولادگر در پاسخ به این پرسش که پیگیری انتخاب سرمربی فوتبال به او واگذار شده و به کجا رسیده است؟ تاکید کرد: چند بار با تاج صحبت کردیم گزینه‌های دارند ولی تصمیم با کمیته فنی فدراسیون خواهد بود.
وی در مورد اینکه آیا گزینه سرمربی تیم فوتبال داخلی است یا خارجی؟ هم گفت: اطلاع دقیقی از داخلی و خارجی بودن گزینه ندارم‌.
وی در مورد استعفای رئیس فدراسیون شطرنج گفت: در جلسه‌ای که داشتیم به ما استعفا ندادند. در فضای مجازی استعفا داده است

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052601

مهمترین اخبار ایران و جهان: