نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 11:33

وقوع ۳حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان/ سرنشین پژو جان باخت

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: در این حوادث سرنشین پژو پارس جان باخت.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: نیروهای امداد و نجات پایگاه نعیم آباد حوالی غروب روز گذشته به یک مورد واژگونی پژو پارس کیلومتر ۱۳ محور دامغان_سمنان امداد رسانی لازم را کردند.

وی ضمن بیان اینکه سه مصدوم حادثه به مراکز درمانی انتقال یافتند، افزود: این حادثه تلخ منجر به فوت یکی از سرنشینان این خودرو نیز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه واژگونی زانتیا کیلومتر ۲۴ محور سرخه_آرادان دیگر حادثه مهم رانندگی محورهای استان بود، ابراز داشت: این حادثه نیز سه مصدوم برجای گذاشت که عملیات رهاسازی برای یک سرمستی به انجام رسید.

محمد خانی با بیان اینکه انحراف خودرو پراید از جاده و برخورد آن با تپه امدادرسان های پایگاه ده نمک را به محل حادثه کشاند، تصریح کرد: این حادثه نیز چهار مصدوم بر جای گذاشت که همگی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه علت اصلی حوادث رانندگی عدم توجه به جلو و سرعت زیاد است از رانندگان درخواست داریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر ایمن را برای خود و همراهان رقم بزنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052189

مهمترین اخبار ایران و جهان: