نیوز سیتی!
26 بهمن 1401 - 00:00

شاهرود در انتظار 13 هزار شغل جدید/ «زامیاد» سالانه 25 هزار دستگاه خودرو در شاهرود تولید می‌کند

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: شهرستان شاهرود و حومه آن در انتظار 13 هزار و 300 شغل جدید است و شرکت خودروسازی زامیاد ۲ به‌تنهایی سالانه 25 هزار دستگاه خودرو تولید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس امشب در قالب «کاروان خدمت» مدیران استان سمنان در روستاهای صعب‌العبور شرق استان سمنان اظهار کرد: خدا را شاکرم که به‌واسطه اتحاد و همدلی میان مردم و مسؤولان دو شهرستان شاهرود و میامی، اقدامات بسیار خوبی در این منطقه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همه در کنار هم قرار گرفته‌ایم تا مشکلات را برطرف سازیم، گفت: اگر دنبال موفقیت هستیم، چاره کار همدلی و اتحاد است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس ادامه داد: با ایجاد شرکت خودروسازی زامیاد ۲ بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد و به‌واسطه آن، سالانه 25 هزار دستگاه خودرو تولید و برای سه هزار و 300 نفر مستقیماً شغل ایجاد می‌شود.

خانی ادامه داد: تا دو سال آینده شرکت سیمان بیارجمند راه‌اندازی خواهد شد و به‌واسطه آن برای 10 هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی از زحمات استاندار سمنان که خالصانه و بدون منت در خدمت مردم استان است، صمیمانه قدردانی کرد.

به گزارش فارس؛ استاندار سمنان امروز به‌اتفاق نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه بیارجمند و ۲۱ مدیرکل اجرایی و ستادی استان از لحظات آغازین بامداد در شرق استان سمنان حضور یافتند.

مدیران استان سمنان در قالب «کاروان خدمت» با طی طریق در مسیرهای صعب‌العبور و خاکی این منطقه با مردم باصفای هشت روستای بخش خارتوران و بخش بیارجمند در شهرستان شاهرود دیدار و گفت‌وگو کردند.

سه طرح آموزشی، اقتصادی و رفاهی هم در سفر استاندار سمنان به بیارجمند افتتاح شد تا سطح خدمات‌رسانی به مردم این منطقه دورافتاده را گسترش دهد.

مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی برکت (حافظ)، اینترنت پهن‌باند سیار روستاهای باغستان، برم، زمان‌آباد، صالح‌آباد، کاریز، فریدر، جعفرآباد، نووه، احمدآباد، رضاآباد، فرینو بالا و طرح توسعه و اجرای شبکه انتقال فیبر نوری روستاهای بخش بیارجمند با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1039045

مهمترین اخبار ایران و جهان: