نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 23:27

استاندار البرز: بر روی حل مسائل اجتماعی متمرکز شده ایم

استاندار البرز گفت: البرز، کوچکترین استان کشور بوده و از محرومیت های بسیاری برخوردار است و همین موضوع، این استان را در حوزه اجتماعی حائز اهمیت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، سه شنبه همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در آئین افتتاح سرای سالمندان واقع در محمدشهر کرج که با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و اعیاد رجب و شعبان، از تمام کسانی که در راستای راه اندازی مجموعه نگهداری از سالمندان دارای بیماری اعصاب و روان تلاش کردند، قدردانی کرد.

وی اذعان کرد: مقرب ترین افراد به پروردگار و مورد لطف او کسانی هستند که در راه خداوند انفاق و کار خیر می کنند و در مسیر نیکوکاری گام بر می دارند. این افراد با دلی پاک نسبت به این اعمال خداپسندانه اقدام می کنند و در راستای خدمت رسانی به هموطنان خود و همنوعانی که نیازمند مراقبت و نگهداری هستند، تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

استاندار البرز مطرح کرد: ما نیز در استانداری با تمام توان در خدمت مردم هستیم و در راستای خدمت رسانی و همراهی با آن ها، از این گونه مراکز حمایت می کنیم که در این مسیر بیش از گذشته، نیازمندان همراهی خیرین و چنین مجموعه هایی هستیم. با راه اندازی قرارگاه اجتماعی و تعریف ماموریت های متعدد برای آن، اتفاقات خوبی در استان البرز رقم خورده است. 

عبداللهی با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل اجتماعی استان به صورت ویژه در این قرارگاه پیگیری می شود، بیان کرد: البرز، کوچکترین استان کشور بوده و از محرومیت های بسیاری برخوردار است و همین موضوع، این استان را در حوزه اجتماعی حائز اهمیت کرده است. در این راستا لازم است با تلاشی مضاعف، در راستای حل مشکلات استان به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری برداریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1026389

مهمترین اخبار ایران و جهان: