نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 17:10

راهیان نور ظرفیتی مناسب برای تداوم و تقویت گفتمان مقاومت است

اراک-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: راهیان نور ظرفیتی مناسب برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و تقویت و تدام گفتمان مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا کریمی ظهر شنبه در مراسم روز ملی راهیان نور و تجلیل از خادمین شهدای استان با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز ملی راهیان نور اظهار داشت: به برکت حضور مقام معظم رهبری در یادمان‌های شهدا روز بیستم اسفند ماه به عنوان روز ملی راهیان نور نامگذاری شده و بعد از گذشت سال‌ها این حرکت فرهنگی به یک جریان قوی مردمی تبدیل شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه راهیان نور ظرفیتی مناسب برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و تقویت و تداوم گفتمان مقاومت است، گفت: اردوی راهیان نور همچون یک رزمایش فرهنگی و تربیتی عمل می‌کند و در گام دوم انقلاب می‌تواند تحولات بزرگی در نسل جدید و نوجوان جامعه ایجاد کند.

وی افزود: با توجه به حجم توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی توجه به اردوهای راهیان نور علاوه بر اینکه موجب خنثی شدن تلاش‌های دشمن برای فریب نسل نوجوان و جوان خواهد شد همچنین حرکت آنها به سمت پیشرفت و سعادت را تضمین خواهد کرد.

کریمی با بیان اینکه روز ملی راهیان نور فرصتی ارزشمند برای تجلیل از خادمین شهدا و فعالین ایثار و شهادت است، گفت: این روز ملی فرصتی گران بها برای تکریم ارزشهای دینی و انقلابی است و باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کرد.

راهیان نور ظرفیتی مناسب برای تداوم و تقویت گفتمان مقاومت است

وی خاطر نشان کرد: در راستای تجلیل از خادمین شهدا که در اردوهای راهیان نور استان صادقانه و مخلصانه خدمت و مجاهدت می‌کنند امروز بیش از ۵۰ نفر از خادمان شهدا توسط استاندار مرکزی و فرمانده سپاه روح الله استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086589

مهمترین اخبار ایران و جهان: