نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 12:08

بانوان کونگ فو کار کردستانی قهرمان رقابت های کشوری را کسب کردند

سنندج- مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان گفت: بانوان کونگ فو کار کردستانی سکوی نخست رقابت های قهرمانی کونگ فو توای کشور را از آن خود کردند.

فرشید شاه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کونگ فوتوآ قهرمانی بانوان رده سنی جوانان و بزرگسالان کشور طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه برگزار شد.

وی افزود: بانوان کونگ فوکار کردستانی در پایان این مسابقات برای اولین بار سکوی نخست تیمی رده سنی بزرگسالان را به دست آوردند و در جایگاه سوم رده سنی جوانان ایستادند.

شاه محمدی اعلام کرد: در رده سنی بزرگسالان کردستان با شایستگی عنوان نخست تیمی را کسب کرد و در رده سنی جوانان نیز تیم کردستان پس از تیم‌های اصفهان و تهران موفق به کسب عنوان سوم شد.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان بانوان کونگ فو کار کردستانی توسط منا معین شیخ الاسلامی و کوثر مرادی نشان طلا، رضوان غلامی، معصومه مندمی و الهه صبوری نشان نقره و یگانه امیری و سمیه یوسفی نشان برنز این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

شاه محمدی خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان نیز آیرین کریمی نشان طلا، عسل وهابی نشان نقره و ثنا عبدی و هستی شریفی نیز نشان برنز را کسب کردند.

وی افزود: «گلبهار زندسلیمی» به عنوان سرپرست همراه تیم کونگ فوی بانوان کردستان حضور داشت و «ژینا جلالی» و «روژین امامی» نیز هدایت این تیم را برعهده داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1073789

مهمترین اخبار ایران و جهان: