نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 14:12

پولادگر پس از مجمع هاکی؛ گوشت برادر مرده هم را نخوریم/ از این همه بی‌تقوایی زجر می‌کشیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش به یک اتفاق در مجمع فدراسیون هاکی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید محمد پولادگر پس از انتخابات فدراسیون هاکی اظهار داشت: اعضای مجمع فدراسیون هاکی به بهرام قدیمی رای داده‌اند. با توجه به اینکه وی یک دوره هم رئیس فدراسیون بوده، این تعداد رای قابل توجه است و اینکه یک نفر بتواند برای دوره دوم این تعداد رای را بگیرد، نقطه امیدی خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم این نکته باعث شود که شاهد وفاق و همدلی برای توسعه هاکی در ایران باشیم. الان در دوره انتخابات هستیم و در ۴ سال پیش اتفاقاتی رخ داده که اکنون مجبوریم همه مجامع انتخاباتی را برگزار کنیم. تلاشمان این است که انتخابات فدراسیون‌ها را به خوبی و در زمان مقرر برگزار کنیم. متاسفانه فضایی پیش آمده که می‌خواهم دردودل کنم. پیروان دین اخلاق هستیم و معجزه پیامبر بین ما باقی مانده است. در همه جای قرآن به ما تکلیف شده که مسلمین باید از کثرت ظن و گمان پرهیز کنیم و کنکاش نکنیم. 

معاون وزارت ورزش ادامه داد: این صحبت‌ها متداول شده و غیبت مثال کریهی در پیشگاه خداوند دارد؛ مثل خوردن گوشت برادر مرده. لطفاً این اصول اخلاقی و انسانی را رعایت کنیم. باب غیبت و تهمت این روزها باز شده و در شب انتخابات پرونده های زیادی رو می‌شود؛ خب اجازه دفاع به افراد بدهیم. از این همه بی اخلاقی و بی تقوایی داریم زجر می‌کشیم. از این همه حرف‌های بی‌اساس به ستوه آمده‌ایم در حالی که نهادهای نظارتی داریم که آن‌ها مسئول رسیدگی به افراد هستند.

پولادگر در پایان عنوان کرد: امیدوار به راه‌اندازی زمین چمن هاکی هستیم که مسیر توسعه تا المپیک این رشته با همت قدیمی پیش برود. در سالنی خوب بوده‌ایم اما در چمن حرفی برای گفتن نداریم که امیدواریم شاهد درخشش قهرمانان ارزشمند هاکی در جهان باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1074189

مهمترین اخبار ایران و جهان: