نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 13:16

فراهم شدن گفت‌وگوی مستقیم با قشر جوان و دهه هشتادی در مازندران/تشکیل قرارگاه بصیرتی دیار علویان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه امروز رمز ماندگاری گفت‌وگوی مستقیم با قشر جوان و دهه هشتادی است که در مازندران در دستور کار قرار داریم، گفت: قرارگاه بصیرتی دیار علویان در استان درحال شکل‌گیری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران، اظهار کرد: مازندران نقش مهمی در کشور دارد و ضریب مصرف اینترنت ما دو برابر کشور است به لحاظ بافت از اقشاری برخوردار است که وجوه‌شان به رسانه بیشتر است که عزم جزمی در استان در حوزه رسانه می‌طلبد.

وی گفت: در ماه‌های گذشته با آخرین ترفند رسانه‌ای به لحاظ محتوایی و شیوه جنگ رسانه‌ای مواجه بودیم که شاید سال‌های آینده درباره همین شیوه‌ها در کلاس‌های درس تدریس شود که مدرن‌ترین شیوه بود و با بی رحمانه ترین و بی اخلاقی ترین شیوه در کشور جوانان ما به عنوان طعمه‌ها هدف قرار دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه دشمنان در جنگ ترکیبی تغییر تاکتیک از فتح سرزمینی به فتح بلوغ جوانان بوده است، تصریح کرد، طی یک صد سال گذشته تلاش صورت گرفته که به استقلال برسیم از کشور تمام وابسته و کودتازده با تلاش و مجاهدت شخص امام خمینی (ره) به استقلال رسیدیم و استقلال سیاسی کسب شد اما در حوزه استقلال رسانه‌ای همچنان با مشکل مواجه شدیم.

سلگی ادامه داد: درست است ما انگلیس را از در کشور بیرون کردیم ولی از پنجره‌های منازل در قاب رسانه وارد خانه‌ها شد تا با ترفندها بخشی از بلوغ جوانان ما را فتح کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید دل‌های جوانان را فتح کنیم و به ملت برگردانیم، خاطرنشان کرد: در فضای رسانه‌ای کاملا مشخص در نشست‌‌ها، جلسات، گفت‌وگوها، مراسم‌ها و جلسات بصیرتی باید به جوانان توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه امروز رمز ماندگاری گفت‌وگوی مستقیم با قشر جوان و دهه هشتادی است که در مازندران در دستور کار قرار داریم، اظهار کرد: جلسات متعددی تشکیل دادیم و با زندانیان سیاسی گفت‌وگو کردیم و گفت‌وگوهای اقناعی خوبی حاصل شده است.

سلگی با اعلام اینکه قرارگاه بصیرتی دیار علویان در استان درحال شکل‌گیری است، گفت: جریان توانمند و قوی در حال گفت‌وگو با همه مردم است این راهی است که در دستور کار داریم، امیدواریم بتوانیم از این آوردگاه مهم با موفقیت بیرون بیاییم.

وی با اشاره به اینکه استدلال‌های ما کاملا منطقی و قابل پذیرش است، بیان کرد: رویکرد انقلاب مبتنی بر عقلانیت است اما اینکه این پیام به جوان برسد نقش مهم رسانه‌ها است.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: همه به این مهم معتقد هستیم کسانی که با رویکرد زن، زندگی و آزادی طی ماه‌های اخیر وارد میدان شدند رویکرد اصلی آنان عبور از ایران بود و یک عده به دنبال خدشه وارد کردن به ایران بودند.

سلگی اظهار کرد: اینکه برخی مطرح می‌کنند چرا طی بیش از ۴۰ سال گذشته غرب ستیز هستیم و بنا به نظر روشنفکرانی توهم توطئه نسبت به غرب داریم، باید بدانیم نشانه ناآگاهی است.

وی ادامه داد: اینکه در کنفرانس امنیتی مونیخ عده‌ای با تحریم کنندگان عکس یادگاری می‌گیرند ناشی از جهل و بی اطلاعی است و اینکه ملت ایران سرسپردگی وابستگی و گذر از استقلال را نمی‌پذیرد.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه ما مورد هدف دشمنان در برهه های مختلف بودیم، گفت: ما هم مورد حمله سخت نظامی بودیم به‌طوری‌که در بحث سیم خاردار تحریم شدیم ولی جوانان با سربند یا فاطمه (س) و یا زهرا (س) وارد میدان شدند و امروز آرامش ملت ایران مرهون همین رشادت‌ها است.

سلگی بیان کرد: شکاف واقعیت و تصویر آنچه بود در اغتشاشات اخیر توسط دشمنان با ایجاد فضای رعب‌آور برای ملت ایجاد کردند که خدعه آنها عیان شد اما تمام شده نیست، در این آوردگاه و کارزار متحد کنار هم بایستیم ولو اینکه عقایدمان با هم متفاوت باشد.

وی یادآور شد: مسیح علی‌نژادها، نازنین بنیادها و حامد اسماعیلیون ها دین ستیز هستند وقتی سروش سکولار در می‌آید باید بدانیم با چه جریانی از دین‌ستیزی روبرو هستیم کسانی که اعتنایی به فرهنگ اصیل ایران نداشتند و همین زمینه زوال‌شان را فراهم کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1050401

مهمترین اخبار ایران و جهان: