نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 11:40

نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی بوشهر مشخص شد

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان بوشهر گفت: از میان ۶۲۰ داوطلب، با رای اعضا، ترکیب جدید ۱۵ نفره این مجموعه در استان مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرسول غلامی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار و نتایج آن اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این دوره 620 نفر در انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان شرکت کردند، افزود: انتخابات در فضایی آرام و صمیمی برگزار و 15 نفر برای مدت چهار سال عهده‌دار مسئولیت‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: با رای اعضا، در بخش بازرگانی 5 نفر، بخش صنعت 5 نفر، حوزه کشاورزی 3 نفر و در بخش معدن نیز 2 نفر به عنوان اعضای هیئت رئیسه اتاق انتخاب شدند تا نسبت به انتخاب رئیس و مسئولان جدید اتاق اقدام کنند.

این مقام مذکور اضافه کرد: در بخش بازرگانی، خورشید گزدرازی، عبدالرسول ابراهیمی، حسین مظفری، میلاد خوددامی و سجاد یکوکسان، در بخش صنعت سید جبار موسوی، ندیر پورجم، سید حسین رضوی، محمد صادق علامی و آرمان گتویی‌‌زاده ، در حوزه کشاورزی امیر شهریاری، ابراهیم زکی و اسماعیل مومنی و در بخش معدن نیز احمد مرادی و عباس موحدفر انتخاب شدند.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1088145

مهمترین اخبار ایران و جهان: