نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 10:55

موکب کتابداران در مسیر پیاده‌روی نیمه شعبان برپا شد

همزمان با سالروز میلاد امام مهدی (عج)، موکب کتابداران کتابخانه های عمومی استان قم با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی متنوع، میزبان دوستداران کتاب و کتابخوانی در مسیر پیاده روی مردمی نیمه شعبان است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، پیاده‌روی عاشقان مهدوی در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم به سمت جمکران برای دهمین سال پیاپی همزمان با میلاد امام مهدی (عج) برگزار می‌شود.

موکب کتابداران کتابخانه های عمومی استان قم نیز برای اولین بار با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی متنوع، از 15 الی 17 اسفند ماه میزبان دوستداران کتاب و کتابخوانی در مسیر این پیاده روی مردمی است.

بر این اساس، کارشناسان مشاوره روانشناختی از معاونت اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان قم در روزهای  16 و 17 اسفند از ساعت 10 صبح الی 10 شب با ارائه مشاوره فردی خواهند پرداخت.

ویژه برنامه قصه گویی «بابامثل» نیز در روز های 15، 16 و 17 اسفند ساعت 17 در این موکب برگزار می شود.

ویژه برنامه‌های فرهنگی نظیر عضویت در کتابخانه های عمومی استان، معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی، نقاشی، آموزش اوریگامی، قصه گویی و ... نیز از دیگر برنامه های فرهنگی در این موکب خواهد بود.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست‌ها و دیدار با نویسندگان می‌توانند در روزهای مقرر به موکب کتابداران کتابخانه های عمومی استان قم مراجعه کنند. 

همچنین دیدار با نویسندگان کودک و نوجوان استان نیز در موکب کتابداران کتابخانه های عمومی استان قم انجام می شود که نام نویسنده و زمان حضور آن‌ها به شرح زیر است:

عاطفه سادات موسوی  17 اسفند؛ ساعت 11 

حجت الاسلام و المسلمین محمد یوسفیان  16 اسفند؛ ساعت 16

حسن محمودی  17 اسفند؛ ساعت 13

مسلم ناصری  17 اسفند؛ ساعت 16

گفتنی است غرفه موکب کتابداران کتابخانه های عمومی استان قم در مسیر پیاده روی مردمی نیمه شعبان در عمود 75 بلوار پیامبر اعظم (ص) واقع شده است.

ایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076245

مهمترین اخبار ایران و جهان: