نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 09:43

درخشش آموزگاران زنجانی در مسابقات سراسری قرآنی بسیج

مدیر موسسه علمی آموزشی فرهنگی رزمندگان اسلام استان زنجان ازدرخشش آموزگاران زنجانی در مسابقات سراسری قرآنی بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود رمرودی، مدیر موسسه علمی آموزشی فرهنگی رزمندگان اسلام استان زنجان اظهار کرد: مسابقات سارسری قرآنی بنیاد تعاون بسیج کشور با هدف ترویج و گسترش فرهنگ زندگی قرآنی و تبیین آموزه‌های روح بخش قرآن کریم است که دوره مقدماتی و استانی این مسابقات آذر‌ماه ۱۴۰۱ و در بالاترین سطح علمی در بین همکاران برگزار شد.
مدیر موسسه علمی آموزشی فرهنگی رزمندگان اسلام استان زنجان اضافه کرد: این مسابقات در استان زنجان با حضور ۷۶ نفر از دبیران و همکاران این موسسه  آموزشی فرهنگی در بخش‌های حفظ یک جزء، پنج جزء، ده جزء در رشته ترتیل، اذان و تفسیر و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.
رمرودی با بیان اینکه با انتخاب و معرفی ۶ نفر برگزیده از بخش‌های مختلف به مرحله کشوری به پایان رسید، افزود: در مسابقات سراسری که در تاریخ ۱۲ اسفند ماه برگزار شد، از بین شرکت کنندگان استان زنجان ۴ نفر حائز مقام‌های اول تا سوم کشوری را در رشته‌های مختلف را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: طبق نتایج اعلام شده از سوی داوران مسابقات زهرا میرزایی به عنوان نفر اول بخش حفظ یک جزء، مریم خالقی نفر دوم بخش حفظ ۵ جزء، مینا بیات نفر سوم بخش حفظ ۱۰ جزء و همچنین مهدی علیمحمدی نفر سوم بخش ترتیل از همکاران مدارس نمونه بسیج  استان زنجان است.
رمرودی افزود: امیدواریم با تلاش و همت همکاران و برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر در مسابقات سال آینده بتوانیم زمینه شرکت و حضور بیش از پیش همکاران و بویژه فرزندان را فراهم کنیم.
پایان پیام/ ۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076089

مهمترین اخبار ایران و جهان: