نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 09:00

عالم اهل تسنن خراسان‌شمالی: صیانت از ارزش‌های نظام اسلامی، مهمترین خدمت سربازان گمنام بوده است

مدیر مدرسه علمیه اهل سنت هدایتی کلاته ابریشم خراسان شمالی گفت: صیانت از منافع ملی و ارزش های نظام اسلامی، حفظ انسجام، مبارزه با تروریسم و... مهمترین خدمت سربازان گمنام امام مهدی به ملت شریف ایران بوده است.

خالمحمد آخوند سرفراز، مدیر مدرسه علمیه اهل سنت هدایتی کلاته ابریشم خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رازوجرگلان اظهار کرد: در تمامی دوران های تاریخی و در عصر حاضر، امنیت به عنوان یکی از ارکان اساسی زندگی فردی و اجتماعی از اهمیت والایی برخوردار بوده است و توسعه و پیشرفت جامعه، رابطه مستقیمی با امنیت آن جامعه دارد.

وی گفت: الحمدالله در عصر حاضر نیز به برکت انقلاب اسلامی، بیش از هر زمانی امنیت در ایران اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و صیانت از منافع ملی و ارزش های نظام اسلامی، حفظ انسجام، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران اسلامی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... مهمترین خدمت سربازان گمنام امام مهدی به ملت شریف ایران بوده است.

مدیر مدرسه علمیه اهل سنت هدایتی کلاته ابریشم خراسان شمالی افزود: باید به این مهم توجه داشته باشیم که سربازان گمنام، به‌صورت خاموش اما جهادی و تأثیرگذار و بدون هیچ چشم‌داشتی در راه حفظ امنیت و آسایش مردم و دفاع از آب و خاک میهمن اسلامی تلاش می‌کنند و بارها توطئه‌ها و نقشه شوم دشمنان از سوی این دلسوزان در سطح کشور به‌ویژه مناطق مرزی را خنثی نموده اند که این جای قدردانی و تشکر را دارد.

آخوند سرفراز تصریح کرد: همچنین از خداوند متعال خواستاریم از شهدای امنیت و کسانی که به خاطر فعالیت های امنیتی خود در راه انقلاب اسلامی و حفظ آرامش میهن عزیزمان جان خود را از دست داده و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند؛ سعادت اخروی را برای این شهیدان و سعادت دنیوی را برای خانواده های این عزیزان عنایت بفرماید.

پایان پیام/ر

منبع: فارس
شناسه خبر: 1075945

مهمترین اخبار ایران و جهان: