نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 13:36

با حضور جهادی جوانان مؤمن از همه بحران‌ها عبور کردیم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما از همه بحران‌ها و چالش‌هایی که گاهی عرض و طول جهانی داشتند، با حضور جهادی جوانان مؤمن خود عبور کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز (شنبه) در اختتامیه جشنواره ملی جهادگران که در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، اظهار داشت: در روزها و لحظه‌های بسیار معنوی، روحانی و آسمانی به سر می‌بریم و بهجت و نشاط معنوی و روحی بسیاری در جامعه ایمانی ما به واسطه اعیاد بسیار نورانی و خجسته ماه مبارک شعبان، حاکم است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خوشحالم از اینکه در چنین روزی افتخار حضور در میان جوانان جهادگران را دارم، گفت: ما از همه بحران‌ها و چالش‌هایی که گاهی عرض و طول جهانی داشتند و پیکارهایی که گاهی نقطه تقارن و به هم پیوستگی همه قدرت‌های داخلی و خارجی برای درهم شکستن حرکت شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی قرار داده بودند، با حضور جهادی جوانان مؤمن خود عبور کردیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس کشور ما نقطه تمرکز آتش‌ها بود، همه به هم پیوسته بودند و جهان استکبار برای بازگشت به تاریخ کشور ما و در دست گرفتن فرمان سرنوشت این ملت و تکرار سال‌های غم‌انگیز اسارت ملت عزیز ایران در مجموعه سیطره‌طلبی‌های خود عزمش را جزم کرده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1055989

مهمترین اخبار ایران و جهان: