نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 16:35

۶ نفر از مصدومان سانحه سقوط بالگرد در بیمارستان کرمان هستند/ خبرهای خوب از وضعیت مدیرکل ورزش استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه هنوز ۶ نفر از مصدومان سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش و جوانان در بیمارستان شهید باهنر بستری هستند، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان امروز نسبت به روز گذشته وضعیت بهتری دارد و هوشیاری وی کاملا برگشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمدی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکثر مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت بهبود پیدا کردند و از بیمارستان مرخص شدند و ۶ نفر در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه وزیر ورزش و جوانان شرایط لازم از نظر ریسک انتقال از کرمان به تهران را داشت، از اعزام وی به بیمارستانی در تهران خبر داد و بیان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان تهران امروز برای فیکس کردن مهره کمر به اتاق عمل رفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به معاینه خود از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در صبح امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: پاریزی امروز نسبت به روز گذشته وضعیت بهتری دارد و هوشیاری وی کاملا برگشته و فشار پایدار است و ضربان قلب نرمال شده و اکسیژن خون وی نیز در حد خیلی خوب و نسبت به دیروز فوق‌العاده است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056689

مهمترین اخبار ایران و جهان: