نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 10:20

محدودیت برداشت بنزین برداشته شد/ کارت‌های استفاده نشده مسدود می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد با اشاره به ضرورت حداقل یکبار استفاده از کارت سوخت خودروهای شخصی، گفت: هیچ محدودیتی در سوختگیری وجود ندارد و سقف آن به روال قبل بازگشته است.

عبدالرضا انتظاری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان، ‌اظهار کرد:‌ بر اساس تصمیمات گرفته شده در سطح ملی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و مدیریت مصرف از ۲۵ بهمن تا صبح جمعه پنجم اسفندماه محدودیتی برای سوخت گیری ایجاد شد.

وی افزود: در این طرح سهمیه کارت‌های شخصی تغییری رخ نداده و ۶۰ لیتر ماهانه همچنان ادامه دارد، اما در هر نوبت می‌توانستند ۳۰ لیتر سوختگیری را در بازه زمانی سه ساعته انجام دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: این محدودیت صبح امروز شنبه ششم اسفنده ماه برداشته شده و سقف سوختگیری به روال قبل بازگشته است.

انتظاری تصریح کرد:‌ در حال حاضر خودروهای شخصی می‌توانند از سهمیه قانونی خود که ماهانه ۶۰ لیتر بنزین است در هر زمان و مکان مد نظر خود استفاده کنند.

وی تأکید کرد: شهروندان باید تا پایان سال حداقل برای یکبار از کارت سوخت خود استفاده کنند تا کارت آنان مسدود و باطل نشود.

انتظاری ادامه داد: کسانی که کارت سوخت ندارد به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند تا در اسرع وقت برای آنان کارت صادر شود.

وی افزود: علاوه بر ۶۰ لیتر سهمیه سوخت یارانه‌ای، ۱۵۰ لیتر به صورت غیریارانه‌ای در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود و هیچ نگرانی در خصوص سهمیه سوخت کارت جایگاه وجود ندارد.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1055389

مهمترین اخبار ایران و جهان: