نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 22:46

بخش هسته‌ای«انجمن مهرانه»افتتاح شد/ وزیر کشور: خدمات رایگان«انجمن مهرانه»موجب آرامش بیمار است

وزیر کشور دیگر بحث الگودهی مهرانه را استفاده از ظرفیت‌های مردمی دانست و گفت مهرانه از ظرفیت مردمی برای کمک به هم‌نوع استفاده کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار احمد وحیدی وزیر کشور در آئین افتتاح بخش پزشکی هسته‌ای مهرانه با بیان اینکه مهرانه علاوه بر فعالیت در حوزه درمان، نسبت به حفظ کرامت بیماران هم اقدام کرده است، اظهار کرد: امور اداری مالی مهرانه باید به عنوان الگوی معرفی شود.

وزیر کشور دیگر بحث الگودهی مهرانه را استفاده از ظرفیت‌های مردمی دانست و افزود: مهرانه از ظرفیت مردمی برای کمک به هم‌نوع استفاده کرده است.

وی بر لزوم برگزاری همایش برای ارائه مزیت‌های مهرانه تاکید کرد و گفت: در این همایش باید خدمات رایگان پرتو درمانی، پت اسکن و ... به دیگر خیریه‌ها معرفی خواهد شد.

وحیدی با اشاره به ارائه خدمات رایگان در این مرکز گفت: این موضوع موجب آرامش بیماران شده است

وزیر کشور با بیان اینکه مهرانه با جلب اعتماد عمومی و خدمت بی‌منت به بیماران مبتلا به سرطان به جایگاه واقعی خود رسیده است بر لزوم تبدیل مهرانه به الگوی مطرح کشوری تاکید کرد.

وی با اشاره به جایگاه مهرانه در نزد مردم استان زنجان و حتی کشور گفت: خیرین می‌توانند در رسیدن«انجمن مهرانه» به اهداف و رسالت‌ها یاری‌گر خوبی باشند.

محسن افشارچی، استاندار زنجان هم در این بازدید تاکید کرد: که مهرانه بار بزرگی از دوش دولت برداشته است.

شایان ذکر است، در جریان بازدید وزیر کشور و هیأت همراه حوزه‌های مختلف مهرانه معرفی و بر استفاده از همه ظرفیت‌های آن تاکید شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1080145

مهمترین اخبار ایران و جهان: