نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 16:10

تهیه نرم افزار گردشگری ویژه چهار استان شمالغرب

شهردار ارومیه بر تهیه یک نرم‌افزار گردشگری ویژه چهار استان عضو تأکید کرد و گفت: همچنین می‌توانیم با هم افزایی آژانس‌های گردشگری، یک شبکه در این حوزه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه در نشست مشورتی شهرداران و روسای شوراها و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور با تأکید بر هم افزایی با میراث فرهنگی در حوزه کنسرسیوم گردشگری اظهار کرد: به عقیده من در این باره باید همه استان‌ها وارد عمل شده و در این باره یک پکیج تهیه شود.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه تشکیل یک مرجع مشترک بین چهار استان عضو در نشست مشورتی شمالغرب تاثیر بسزایی در موفقیت طرح خواهد داشت، گفت: پس از تهیه این بروشورها می‌توانیم در ایام نوروز این بروشورها را در ورودی هر استان توزیع کنیم.

وی همچنین بر تهیه یک نرم‌‌افزار گردشگری ویژه چهار استان عضو تأکید کرد و افزود: همچنین می‌توانیم با هم افزایی آژانس‌های گردشگری، یک شبکه در این حوزه داشته باشیم که با مشخص کردن نفرات مشخص موضوع را راهبری کنند.

در ادامه تقی کریمی، رئیس شورای شهر ارومیه با ارائه پیشنهادی در ارتباط با ارائه تخفیفات گردشگری به پرسنل خود شهرداری‌ها برای شروع کار پکیج گردشگری گفت: این موضوع علاوه بر ارائه امکانات رفاهی به کارکنان موجب تشویق این چهار شهر هم خواهد شد.

وی با تأکید بر مشخص کردن وظایف متقابل شهرها در موضوع خواهرخواندگی و استفاده از ظرفیت‌ها در این بخش گفت: باید یک تعریفی از این موضوع داشته باشیم و ببینیم که چه نتایجی دارد.

کریمی با اشاره به ظرفیت‌های شهر ارومیه و سایر شهرها گفت: باید با هم افزایی ظرفیت‌ها را شناسیی کرده و از این طریق درآمدزایی برای شهرداری کنیم.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1043245

مهمترین اخبار ایران و جهان: