نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 12:48

افتتاح ۴۱ میلیارد تومان پروژه در شهرستان لامرد

لامرد-مدیر توزیع نیروی برق لامرد گفت: بیش از ۴۱ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در شهرستان لامرد افتتاح شد.

اسماعیل رستمی صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: علی رغم تمام فشارها و کمبودهای منابع مالی، با صرف هزینه ۳۹۳ میلیارد و 800 میلیون ریال توانسته ایم گام‌های مهم و اساسی در راستای خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان لامرد برداشته شود.

رستمی به توسعه روشنایی معابر اشاره کرد و افزود: ۲۰۰ دستگاه چراغ در ۱۵ روستای هدف مانند احشام، کمالی، انجیربند و… در قالب طرح بهارستان به مبلغ ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

وی با اشاره به توسعه برق رسانی به روستاها بیان کرد: طرح تأمین برق متقاضیان روستایی با احداث شبکه فشار متوسط، پست هوایی و شبکه فشار ضعیف و نصب کنتور به مبلغ ۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

رستمی یادآور شد: با بازدیدهای میدانی کارشناسان ما در این شرکت دو دستگاه اتوترانس در مبادی ورودی روستاهای علامرودشت و پاقلات با هزینه‌ای بالغ ۲ میلیارد و چهارصد میلیون تومان در حال انجام و نصب است که تا قبل از سال به پایان خواهد رسید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جهت افت ولتاژ روستاهای دولت آباد، سیگار، لاورخشت، چاهنو سفلی، سبخی و غیب الهی ۶ دستگاه ترانس و یک هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1041645

مهمترین اخبار ایران و جهان: