نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 11:34

برگزاری سوگواره شهادت امام کاظم(ع) و گرامیداشت سردار سلیمانی در حسینیه تهرانی‌های مشهد

چهاردهمین سوگواره شهادت امام کاظم علیه السلام و جشن عید مبعث همراه با گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و چهل شهید مدافع حرم از چهارشنبه ۲۶ بهمن در حسینیه تهرانی ها واقع در میدان گنبد سبز مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  چهاردهمین سوگواره شهادت امام کاظم  علیه السلام و جشن عید مبعث  همراه با گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و چهل شهید مدافع حرم از چهارشنبه ۲۶ بهمن تا شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ به مدت چهار شب از  ساعت ۲۰ در حسینیه تهرانی ها واقع در میدان گنبد سبز مشهد برگزار می شود.

در این مراسم حجج اسلام آقایان صدیقی، حاج علی اکبری، رفیعی و حیدری کاشانی به ایراد سخنرانی می‌پردازند و همچنین آقایان محمدرضا طاهری، احمد واعظی، سید مهدی میرداماد،  میثم مطیعی و کربلایی حسین طاهری مداحی خواهند کرد.

آغاز این مراسم معنوی با قرائت زیارت عاشورا به نیابت از شهدای جبهه مقاومت توسط برادر غلامی و قرائت قرآن توسط قاریان بین المللی قرآن کریم آقایان حمید شاکرنژاد، جواد پناهی، حسین پور کبیر و حجت الاسلام مهدی شجاع خواهد بود.

همچنین در دو شب آغازین این مراسم مادحین پیشکسوت خراسان آقایان سید جعفر ماهرخسار و سید جعفر کشمیری پیش از منبر روضه‌خوانی خواهند نمود و در شب و شام عید مبعث  آقایان سید محمدرضا یعقوبی و سید روح الله معید به شعرخوانی در مدح و منقبت پیامبر مهربانی می پردازند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1035689

مهمترین اخبار ایران و جهان: