نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 15:33

مجموعه مدیریتی استان قزوین در جمع آوری تخلفات حوزه آرد مصمم است

قزوین- استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان در مدیریت و جمع آوری تخلف آرد مصمم است و طبیعی است که وقتی در مسیر اصلاح حرکت می‌کنیم سر و صدا و هیاهو ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین با بیان اینکه وقتی با رانت مقابله می‌کنید طبیعی است که مقاومت‌هایی صورت گیرد، اظهار داشت: ساماندهی وضعیت توزیع آرد به این دلیل اجرا می‌شود که نحوه توزیع آن اصلاح شود چراکه برخی از افراد از فروش آرد بیشتر از پخت نان سود می‌بردند.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان در مدیریت و جمع آوری تخلف آرد مصمم است چراکه عدد قابل توجهی از آرد کشور و استان قزوین قاچاق می‌شود و طبیعی است که وقتی در مسیر اصلاح حرکت می‌کنیم، سرو صدا ایجاد می‌شود.

اعلایی گفت: هرجا با فساد می‌خواهیم مقابله کنیم سر و صدا و هیاهو بلند می‌شود و این سر و صداها را نباید مورد توجه قرار داد.

استاندار قزوین با بیان اینکه دوره جدید اتاق اصناف به صورت فعال‌تر امور را پیگیری می‌کند، اضافه کرد: برای بازرسی‌های بازار شب عید، دستگاه‌ها باید در تأمین خودرو و سایر تجهیزات مشارکت داشته باشند تا بازرسی‌ها به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: قیمت گوشت نباید از میانگین کشوری و تهران بالاتر باشد و در روند قیمت گذاری و فروش باید این مهم به درستی رعایت شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034245

مهمترین اخبار ایران و جهان: