نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 19:04

دیدار فرماندهان فراجا با خانواده شهید «اعوانی» در سمنان+ عکس

شماری از فرماندهان ارشد فراجا با خانواده شهید «اعوانی» در سمنان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار قاسم رضایی، جانشین فراجا عصر امروز در حاشیه آیین معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان، در دیدار با خانواده شهید اعوانی، ضمن تقدیر از مجاهدت‌های این شهید بزرگوار و تبریک عید انقلاب به خانواده شهدا، از احوال خانواده شهید باخبر شد و برای مادر شهید دعای سلامتی کرد.

در این دیدار، سردار معصوم بیگی، رئیس بازرسی فراجا به همراه شماری از فرماندهان فراجای استان سمنان نیز حضور داشتند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در حاشیه مراسم معارفه خود گفت: استفاده از علوم شناختی، استفاده از مهارت‌های کارکنان، مبارزه جدی با سوداگران مرگ، ایجاد امنیت محله‌محور و برخورد جدی با مخلان امنیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: امیدوارم با نصب‌العین قرار دادن فرامین فرمانده معظم کل قوا در جلب رضایت مردم، ایجاد امنیت و آرامش، صیانت از شأن کارکنان و همچنین همکاری و تعامل با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های استان بر اساس تدابیر فرمانده کل فراجا به‌ویژه در کاهش سرقت و سامان‌بخشی کلانتری‌ها و... در استان انجام وظیفه کنیم.

موقوفه‌ای گفت: تلاش شبانه‌روزی و بی‌منت وظیفه ما مقابل مردم است و آسایش خود را فدای آرامش مردم خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: افزایش مهارت فنی و تخصصی همکاران و استفاده از فرماندهان شجاع، خلاق و عملیاتی، تقویت انضباط، مبارزه با سوداگران مرگ، افزایش امنیت محله‌ای و برخورد قاطع با ناامن کنندگان امنیت اجتماعی و ... از برنامه‌های آتی در فراجای سمنان است.

پایان پیام/74001/ت/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034701

مهمترین اخبار ایران و جهان: