نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 01:24

وظیفه سپاه پاسداران حمایت از انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه سپاه خادم ملت و حافظ انقلاب است، گفت: وظیفه داریم که از انقلاب اسلامی حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز، امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان، گفت: نامگذاری سالروز میلاد امام حسین(علیه السلام) به نام روز پاسدار، به ما پاسداران حس خوبی می‌دهد.

وی افزود: اباعبدالله الحسین (علیه السلام) پاسدار اسلام بود و همه عزیزانش را فدای اسلام کرد، اینکه ما راهم به واسطه این پاسداری امام حسین(علیه السلام)، پاسدار حساب می‌کنند، زیباست و خدا به ما پاسداران توفیق داده است در این لباس سبز پاسداری، پاسدار دستاوردهای عظیم این انقلاب باشیم.

به گفته فرمانده سپاه البرز، سپاه مولود انقلاب و یک نهاد انقلابی است. امام عظیم الشان با نگاه الهی و انقلابی فرمان تشکیل سپاه را دادند.

حیدرنیا با توجه به بیان امام راحل و رهبر معظم انقلاب که فرمودند:سپاه نبود، کشور نبود و سپاه پاسدار انقلاب است، اظهار کرد: انقلاب در طول مسیر پر پیچ و خم و پرچالشش نیاز به یک نگهبان دارد و وظیفه سپاه دفاع از انقلاب اسلامی است.

این مقام‌ مسؤول افزود: بزرگ‌ترین افتخار سپاه خدمتگزاری ملت شریف ایران اسلامی می‌باشد.

وی با بیان اینکه تمرکز دشمنان روی سپاه و بسیج است، ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان های وسیعی با دشمن درگیر است و تا پیروز نشود از میدان خارج نمی شود. ما در مسیر درستی حرکت می کنیم که دشمنان به استیصال افتاده اند.

وی اضافه کرد: سپاه در هر جایی باشد، صحنه در آنجا تغییر می کند. هیچ وقت ما از دست دشمنانمان شکست نخوردیم.

وی با اشاره به مجاهدت معلمان در زمینه های فرهنگی به نقش بزرگ آنان در جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: معلمان عزیز نقش خود را در جهاد تبیین به‌خوبی ایفا کرده اند و باید بیش از پیش برای مقابله با جنگ نرم دشمن آماده باشند و نسل آینده را نسلی انقلابی و پرتلاش تربیت کنند.

فرمانده سپاه البرز با بیان‌اینکه ما قدردان‌ زحمات فرهنگیان هستیم، گفت: سپاه را از خودتان‌بدانید، سپاه در موضاعات فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، آموزشی، جهاد تبیین و امنیتی در کنار آموزش و پرورش است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054945

مهمترین اخبار ایران و جهان: