نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 14:29

نماینده ولی‌فقیه در خراسا‌ن‌شمالی: ماندگاری انقلاب مرهون وجود سپاه است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: با چنین سپاه و بسیجی دشمن هر دسیسه‌ای کند، باز هم انقلاب پایدار است و ماندگاری انقلاب مرهون وجود سپاه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه‌های نمازجمعه بجنورد، اظهار کرد: در قیامت هر امتی در کنار پیامبر خودش قرار می‌گیرد، همه باید با داشتن فضایلی مانند فضایل پیامبر در کشتی پیامبر خاتم قرار گیریم.

وی با اشاره به میلاد امام حسین(ع) گفت: درس‌های بسیار زیادی می‌شود از زندگی امام حسین(ع) گرفت، امام حسین را فقط شیعیان دارند و هر دینی اگر کسی مانند امام حسین را داشت تمام دنیا را به دینشان دعوت می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی افزود: پاسداران انقلاب در همه صحنه‌ها و همه مشکلات کنار مردم بوده‌اند، در جنگ، کرونا، سیل، زلزله و... همیشه کنار مردم بوده اند.

وی ادامه داد: با چنین سپاهی و با چنین بسیجیانی اگر همه استکبار دست به دست هم دهند باز هم انقلاب پایدار می‌ماند و ماندگاری انقلاب مرهون سپاه وجود است.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: همه ما در مکتب امام حسین بزرگ شده‌ایم و باید به دعوت نامه و امان نامه های غرب را به مانند حضرت عباس دست رد بزنیم، چنان که بسیاری از شهدای علمی و هسته‌ای همین کار را کردند.

وی با اشاره به میلاد حضرت عباس و روز جانباز ادامه داد: هر کسی که می‌خواهد مانند حضرت عباس شود باید در کنار امامین انقلاب و انقلاب بماند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: بسیاری از جانبازان سالهاست برای این انقلاب و مردم بر روی تخت هستند و حالا مسیر و دلیلی که آنها رفتند را ما باید برویم.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054089

مهمترین اخبار ایران و جهان: