نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 14:53

پروژه‌های جهاد کشاورزی سرعین به ارزش ۳۴ میلیارد تومان افتتاح شد

سرعین-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین گفت: پروژه‌های جهاد کشاورزی سرعین به ارزش ۳۴ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

داور داوردان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با دعوت از جامعه کشاورزی سرعین برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: پروژه‌های جهاد کشاورزی سرعین به ارزش ۳۴ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به نیاز سرعین به تأمین و تولید گوشت مرغ، بیان کرد: یک واحد مرغداری با توان تولیدی ۱۵۰ تن گوشت مرغ در سال با اعتبار ۴ میلیارد تومانی و با اشتغالزایی برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین به افتتاح سومین گلخانه با سیستم هیدروپونیک در شهرستان سرعین اشاره کرد و گفت: توان تولید گل در این واحد سالیانه ۵۶۰ هزار شاخه گل رز هلندی پیش بینی شده که هزینه احداث این مجموعه حدود ۱۵ میلیارد تومان است که از میزان ۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

داوردان ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ۲۸ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شدند.

وی همچنین عنوان کرد: سومین پروژه افتتاح شده در ایام الله دهه فجر پرورش اسب نژاد اصیل کرد ایرانی در شهرستان سرعین بود که با اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و با ظرفیت ۱۷ رأس به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین در پایان با اشاره به اتمام طرح رفع تداخل‌های اراضی کشاورزی شهرستان از کشاورزان و مردم منطقه بابت همکاری در این طرح تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031545

مهمترین اخبار ایران و جهان: