نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:31

فردا در راهپیمایی پرچم ایران را بالا می‌گیریم

ماهشهر- امام جمعه موقت ماهشهر گفت: فردا در صفوف به هم پیوسته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و پرچم ایران را بالا می‌گیریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید نزار پور موسوی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب فرانسه و روسیه در ۴۰ سال اول فقط درگیر جنگ‌های داخلی بود و آن‌ها کم کم توانستند به شرایط پایدار برسند اما ما در همان ۴۰ سال اول انقلاب اسلامی به درجات بالایی رسیدیم.

وی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین ادامه داد: به همین دلیل باید قدردان راه شهدا باشیم و آن‌ها را یاد کنیم؛ باید راه شهدا را ادامه بدهیم؛ همه نمی‌توانند حسینی وار زندگی کنند و شهید شوند اما می‌توانند زینبی وار زندگی و تبیین کنند.

حجت‌الاسلام پورموسوی اضافه کرد: بزرگ‌ترها خاطرات خود را از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های جوانان در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی برای نسل جوان تعریف کنند.

خطیب جمعه موقت ماهشهر با دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه کرد: کسی که عاشق اسلام، ایمان، قرآن، شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، باید در صحنه حاضر باشد.

وی افزود: ما نباید به حضور در راهپیمایی‌ها اکتفا کنیم بلکه باید در فضای مجازی هم فعال باشیم که در چند روز گذشته پویشی به نام «پرچم اتحاد» راه اندازی شده و سعی کنیم فردا در راهپیمایی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بالا بگیریم که این اتحاد لازمه ماست.

پورموسوی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و کارکنان ارتش فرمودند که یکی از نیازهای امروز ما اتحاد ملی است که این تاکید رهبری به معنای تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: یکی از شعارهای انقلاب اسلامی، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود که باید بیاندیشم استقلال ما قبل و بعد از انقلاب چگونه بوده است.

حجت‌الاسلام پورموسوی تصریح کرد: اگر به رشد علمی ایران در پایگاه علمی آی. اس. آی نگاهی بیاندازیم، سرعت رشد علمی ایران ۱۱ برابر متوسط کشورهای جهان است.

امام جمعه موقت ماهشهر تاکید کرد: بعضی از مسئولان به کارهای خود سرعت بخشیده‌اند اما از این مدیران درخواست داریم این سرعت در انجام کارها فقط مختص به دهه فجر و یا ایام نوروز نباشد بلکه در تمام ایام سال به همین شکل عمل شود؛ زیرا مردم و جوانان از مسئولان خدمات می‌خواهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031845

مهمترین اخبار ایران و جهان: