نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:48

اکران ۸ عنوان فیلم در پنجمین روز جشنواره فجر مشهد

مشهد - پنجمین روز بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد مقدس با اکران هشت عنوان فیلم در سینماهای مشهد مقدس دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پنجمین روز اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در مشهد، هشت عنوان فیلم به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌های «اتاقک گلی»، «چرا گریه نمی‌کنی»، «روایت ناتمام سیما»، «آن‌ها مرا دوست داشتند»، «سرهنگ ثریا»، «هوک»، «آه سرد» و «کت‌چرمی» در شش پردیس سینمایی مشهد اکران می‌شود.

در همین راستا، فیلم‌های «اتاقک گلی»، «چرا گریه نمی‌کنی»، «روایت ناتمام سیما» در سه سانس ۱۵، ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در پردیس سینمایی هویزه نمایش داده می‌شود؛ فیلم‌های «روایت ناتمام سیما» و «آن‌ها مرا دوست داشتند» در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در سینما آفریقا و فیلم «سرهنگ ثریا» از ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی ویلاژتوریست اکران می‌شود.

همچنین پردیس سینمایی سیمرغ، سه فیلم «هوک»، «آه سرد» و «کت‌چرمی» را به ترتیب در ساعت ۱۷:۳۰، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ به نمایش درمی‌آورد.

پردیس سینمایی برفی و پارک‌بازار نیز به ترتیب دو فیلم «کت‌چرمی» و «چرا گریه نمی‌کنی» را در ساعت ۱۹:۳۰ برای مخاطبان جشنواره فیلم فجر اکران می‌کنند.

در پنجمین روز اکران فیلم‌های جشنواره فجر، دو شهرستان سبزوار و نیشابور نیز میزبان علاقه‌مندان به سینما خواهند بود؛ طبق اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، پردیس سینمایی مهر سبزوار امروز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه فیلم «شماره ۱۰» را دو نوبت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ اکران خواهد کرد.

همچنین پردیس مهدوی نیشابور فیلم «بعد از رفتن تو» را در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۱:۱۵ برای سینمادوستان نیشابوری به نمایش درمی‌آورد.

علاقه‌مندان به سینما می‌توانند بلیت فیلم‌های جشنواره در خراسان رضوی را به‌صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت iticket.ir، ایران‌تیک irantic.com و گیشه هفت gisheh7.ir تهیه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031901

مهمترین اخبار ایران و جهان: