نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 16:24

ماجرای مسمومیت پسران دانش آموز در بوشهر/ شکلات فاسد علت مسمومیت بود

در روزهای گذشته خبری با عنوان مسمومیت دانش آموزان شهر دوراهک استان بوشهر در فضای مجازی پخش شد که واکنش کاربران زیادی را به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، در روزهای گذشته خبری با عنوان مسمومیت دانش آموزان شهر دوراهک استان بوشهر در فضای مجازی پخش شد که واکنش کاربران زیادی را به همراه داشت.

در این راستا عبدالحسین جهانگیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: صبح روز سه شنبه اطلاعاتی از مسمومیت دانش‌آموزان مدرسه‌‌ای پسرانه در شهر «دوراهک» گزارش شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مسموم شده بلافاصله به مراکز درمانی اعزام شدند، گفت: تعداد ۱۳ نفر از دانش آموزان به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند و چهار نفر دیگر به علت بیماری‌های زمینه‌ای بیشتری شدند و عصر روز سه شنبه از بیمارستان ترخیص شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته، مشخص شد دانش‌آموزان پایه چهارم در زنگ ورزش پس از نوشیدن آب گرم و برخی دیگر به علت مصرف شکلات‌های تاریخ مصرف گذشته دچار مشکل گوارشی شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر تصریح کرد: ۱۳ نفر از دانش آموزان بلافاصله سرپایی ترخیص می شوند و چهار دانش آموز دیگر که مشکل زمینه‌ای داشتند، عصر همان روز از بیمارستان مرخص شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر عنوان کرد: تاکنون هیچ مسمومیت سریالی مشابه در شهرستان دیر رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و بدون شک سلامت دانش‌آموزان خط قرمز ماست. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1083445

مهمترین اخبار ایران و جهان: