نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 18:19

سرانه فعالیت‌های سوادآموزی البرز با شرایط جدید پیش‌بینی شد

کرج- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز گفت: سرانه فعالیت های سوادآموزی استان با در نظر گرفتن نرخ بیمه، تورم و ومنافع آموزش دهندگان پیش بینی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رؤیا عسگرپور بعد از ظهر یکشنبه در اولین جلسه کارگروه واگذاری فعالیت‌های سوادآموزی استان البرز که با محوریت تعیین سرانه دوره‌های سوادآموزی برگزار شد، اظهار کرد: سرانه فعالیت‌های سوادآموزی استان با در نظر گرفتن نرخ بیمه، تورم و ومنافع آموزش دهندگان پیش بینی شد.

وی افزود: سال گذشته سواد آموزی استان با مشکلات، موانع کلاس‌گذاری و واگذاری فعالیت‌های سوادآموزی روبرو بود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز تلاش‌های جهادگرانه همکاران شاغل در حوزه سوادآموزی اداره کل و مناطق را برای تحت پوشش بردن حجم ابلاغی سازمان با وجود موانع و مشکلات عدیده‌ای از جمله کمبود آموزش دهنده در استان را ستودنی دانست و از همکاران حوزه مالی در زمینه رسیدگی به اسناد مالی و همکاری و راهنمایی افراد تشکر کرد.

عسگرپور تصریح کرد: تمامی بدهی‌های مربوط به قراردادهای برون‌سپاری سوادآموزی تا پایان سال ۱۴۰۱ به حساب مؤسسات طرف قرارداد واریز گردیده است.

وی ادامه داد: مناطق و نواحی باید اهتمام ویژه در پیگیری اسناد مالی و همچنین پرداخت منظم بیمه آموزش دهندگان توسط مؤسسات داشته باشند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز، نرخ بیمه، حداقل دستمزد، نرخ تورم را از عوامل تأثیر گذار در پیش بینی سرانه فعالیت‌های سوادآموزی ذکر کرد.

وی اظهار کرد: پیش بینی سرانه فعالیت‌های سوادآموزی را متناسب با شرایط روز کشور و با در نظر گرفتن منافع آموزش دهندگان به سازمان نهضت سوادآموزی منعکس خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178601

مهمترین اخبار ایران و جهان: