نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 09:10

نهضت آسفالت از 25 اردیبهشت ماه جاری در سنندج آغاز می‌شود

شهردار سنندج گفت: نهضت آسفالت از 25 اردیبهشت ماه جاری در سنندج آغاز می‌شود و برنامه‌ریزی برای انجام بیش از 500 هزار مترمربع آسفالت با اختصاص اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان در شهر سنندج انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی صبح امروز در نشست با اعضای شورای شهر سنندج که به مناسبت 9 اردبیهشت ماه روز شوراهای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: خود را عضویی از شورای شهر دانسته و تذکرات و راهکارهای تک تک اعضای شورای شهر را چراغ راهی برای خدمت بهتر به شهروندان می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر سنندج بستر تحقق اهداف و برنامه‌ها را در مجموعه شهرداری سنندج که امروز با بهره‌گیری از ظرفیت تیم مدیریتی جوان اداره می‌شود، فراهم کرده است.

شهردار سنندج افزود: تجربه چندین دوره فعالیت در شورای اسلامی شهر موجب شده که شناخت کامل و کافی در حوزه‌های مختلف کاری داشته و با تکیه بر این شناخت پیگیر مسائل مختلف شهر و شهرداری باشیم.

رشیدی گفت: 1402 سال راهبردی شهرداری سنندج در حوزه عمران و سرمایه‌گذاری است و شاهد تحولات قابل توجهی در این دو بخش خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش لازم طی سال گذشته 230 میلیارد تومان حکم صادره علیه شهرداری را به نفع شهر و شهرداری برگشت دهیم.

عنوان کرد: برنامه‌ریزی خوبی در حوزه عمران شهری در سالجاری انجام گرفته و شاهد تحول جدی در فصل عمرانی امسال در سنندج خواهیم بود.

اجرای 500 هزار مترمربع آسفالت در سنندج

شهردار سنندج اضافه کرد: نهضت آسفالت از 25 اردیبهشت ماه جاری در سنندج آغاز می‌شود و برنامه‌ریزی برای انجام بیش از 500 هزار مترمربع آسفالت با اختصاص اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان در شهر سنندج انجام شده است.

به گفته رشیدی، امسال 25 خیابان و معابر اصلی در سطح سنندج که بیشترین بار ترافیکی و تردد دارند، بهسازی و آسفالت می‌شود.

وی همچنین از افزایش تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری سنندج خبر داد و افزود: نهضت آسفالت که از سال گذشته شروع شد و به خوبی پیش رفت، امسال نیز با گستردگی بیشتر دنبال خواهد شد.

رشیدی در ادامه با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات اولویت ما در شهرداری سنندج است، افزود: مناطق کم‌برخوردار با توجه به اینکه در گذشته کمتر دیده شده‌اند در کانون توجه جدی برنامه‌های مدیریت شهری در سال‌جاری قرار دارند.

شهردار سنندج اشاره کرد: در همین راستا راهبردهای لازم و برنامه متناسب با نیازهر محله تعریف و تدوین شده است و همزمان با اجرای فعالیت‌های محله‌محور در حوزه عمران شهری، اجرای پروژه‌های کلان هم در دستور کار قرار دارد.

تدوین 5.5 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری

شهردار سنندج همچنین به تدوین 5 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در سنندج گریزی زد و عنوان کرد: اجرای این پروژه‌های سرمایه‌گذاری تحول جدی در شهر ایجاد و زمینه رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

رشیدی گفت: اجرای طرح زمستانه، خدمات سفر نورزی و ویژه‌برنامه‌های هفته سنه موجب رضایتمندی شهروندان شد.

وی افزود: 143 هکتار فضای سبز با توزیع مناسب در سطح شهر در بازه زمانی دو ساله در سنندج اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1177301

مهمترین اخبار ایران و جهان: