نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 14:49

جهاد تبیین در حوزه حجاب و عفاف امری ضروری است/ نقش مهم سپاه در حراست از دستاوردهای نظام

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اهمیت حجاب و لزوم جهاد تبیین در این عرصه گفت: دشمن حجاب را بهانه قرار داد تا به اصل هدف خود برسد که این امر با آگاهی مردم با بصیرت محقق نخواهد شد چرا که پوشش و حجاب برای حیات اجتماعی و فردی جوامع مختلف امری ضروری است.

به گزارشش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تاکید بر نقش مهم سپاه در حراست از انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نهاد حافظ دستاوردهای نظام در ابعاد و عرصه‌های مختلف بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حضور سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف داخلی از جمله محرومیت‌زدایی افزود: این حضور در جبهه‌ مقاومت همواره در خاکریز اول یعنی در برابر دشمن متجاوز و غاصب صهیونیستی است از این‌رو اگر این نیروها و حضور مقتدارانه آنها نبود داعش و امثال آن وارد خاک ایران شده بودند.

وی ادامه داد: طبق اصل ۱۵۴ قانون اساسی، وظیفه سپاه پاسداران حفاظت از آرمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که تا به امروز به خوبی از عهده این وظیفه برآمده‌،  به‌طوی‌که در حفظ و صیانت از تمامیت ارضی، باورها و وحدت مردمی، این نیروهای انقلابی حضور موثری داشتند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به رشادت فرماندهان شهید سپاه پاسداران همچون شهید والامقام سیدمحمد حسین‌زاده‌حجازی، اضافه کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع‌مقدس حضور بابرکتی داشت و اوج فداکاری و جانبازی را نشان دادند و این نیروهای انعطاف‌پذیر در همه عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی با اقتدار حاضر بودند.

امام جمعه زنجان پنجم اردیبهشت سال ۵۹، را به عنوان سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس یادآور شد و گفت: از بین رفتن تجهیزات دشمن به خواست خداوند در لحظه‌ای منجر به شکست نقشه آنان شد به طوری که دشمن در ذهن خود این مسئله را (غافل‌گیری با طوفان شن) هرگز تصور نمی‌کرد.

وی با تاکید بر اهمیت حجاب و لزوم جهاد تبیین در این عرصه خاطرنشان کرد: دشمن حجاب را بهانه قرار داد تا به اصل هدف خود برسد که این امر با آگاهی مردم با بصیرت محقق نخواهد شد چرا که پوشش و حجاب برای حیات اجتماعی و فردی جوامع مختلف امری ضروری است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163201

مهمترین اخبار ایران و جهان: