نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 13:36

آزادسازی 6 هکتار از اراضی زراعی شهرستان بشرویه

دادستان بشرویه از قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی 6 هکتار از اراضی زراعی منطقه معروف به حصاران بشرویه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، احسان خسروی، دادستان شهرستان بشرویه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۲۰ روز قبل در پی دریافت گزارشاتی از ناحیه جهاد کشاورزی و شهرداری بشرویه مبنی بر ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی زراعی منطقه معروف به حصاران بشرویه بلافاصله دستور توقف عملیات اجرایی را صادر شد.

وی افزود: این دادستانی پس از بررسی موضوع و در راستای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها اصلاحی ۱۳۸۵/۰۸/۰۱، روز گذشته دستور قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی زراعی را صادر کرد.

دادستان بشرویه تصریح کرد: عملیات قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی با حضور دادستان شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی، شهردار، جانشین فرماندهی انتظامی و پرسنل انتظامی این شهرستان، انجام شد.

خسروی یادآور شد: با صدور این دستور قضایی ۸۰ مورد قطعه بندی و ساخت و ساز غیرمجاز از قبیل پی کنی، شفته ریزی در مساحت ۶ هکتار از اراضی زراعی شهر بشرویه تخریب و این اراضی آزادسازی و اعاده به وضع سابق شد.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1161889

مهمترین اخبار ایران و جهان: