نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 09:08

اتمام اجرای بازرسی ویژه طرح عیدانه استاندارد دراستان اردبیل

تمشیت امور جاری اداره کل استاندارد استان اردبیل، از اتمام طرح نوروزی عیدانه با هدف صیانت از حقوق عامه و با تأکید بر رعایت ایمنی، سلامتی و بهداشت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسنعلی حسین پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظارتی پایش یک‌ماهه‌ی سازمان استاندارد تحت عنوان طرح «عیدانه» با هدف ارزیابی کیفیت کالا و خدمات در ایام نوروز به پایان رسید.

وی افزود: این طرح از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور در محورهای ارزیابی ابلاغ‌شده از سوی سازمان استاندارد کشور در استان اردبیل به اجرا درآمد.

تمشیت امور جاری اداره کل استاندارد اردبیل تشریح کرد: در این طرح از ۱۰ هتل و ۲۱ هتل آپارتمان، ۲ مورد پایانه فرودگاهی استان و پایانه اتوبوس‌رانی، یک مرکز اقامتی بین‌راهی، ۶۷ مورد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ۶۷ مرکز پذیرایی و رستوران، ۱۳ مورد میادین میوه و تره‌بار، ۴ مرکز قالی‌شویی، ۳۶ مرکز فروش شیرینی و آجیل بازرسی صورت پذیرفت.

وی تأکید کرد: در طرح عیدانه، درمجموع ۲۲۲ مورد بازرسی انجام‌شده است و نتایج آن به مراجع ذی‌ربط ارسال خواهد شد.

قابل‌ذکر است طرح ویژه عیدانه نوروزی سازمان ملی استاندارد ایران برای دومین سال متوالی درزمینهٔ خدمات و در راستای صیانت از حقوق عامه با تأکید بر رعایت ایمنی، سلامتی و بهداشت عمومی انجام می‌شود.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152501

مهمترین اخبار ایران و جهان: