نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 10:51

سکونتگاه غیر رسمی کوی فلسطین در زنجان جابجا می شود

زنجان-استاندار زنجان گفت: طبق برنامه اعلام شده مقرر شد سکونتگاه غیر رسمی کوی فلسطین در زنجان جا به جا شود که مقدمات کار انجام و فرم‌های خاصی با همکاری ساکنان این منطقه امضا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: جابه‌جایی سکونتگاه غیر رسمی کوی فلسطین شهر زنجان در قالب واحدهای مسکن ملی از اواخر امسال یا سال آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کوی فلسطین زنجان با ۱۱۳ خانوار یکی از هشت سکونتگاه غیررسمی شهر زنجان است، ابراز داشت: در سفر رییس جمهور به این استان دستور تسریع در رفع مشکلات مردم این محله از سوی آیت الله رییسی صادر شد.

استاندار زنجان، در خصوص تعیین تکلیف سکونتگاه‌های غیر رسمی استان با بیان اینکه در این استان چند سکونتگاه غیر رسمی وجود دارد که نمونه شاخص آن در شهر زنجان کوی فلسطین است، گفت: در سفر رییس جمهور به استان مورد بازدید قرار گرفت.

افشارچی تاکید کرد: طبق برنامه اعلام شده مقرر شد این سکونتگاه غیر رسمی در زنجان جا به جا شود که مقدمات کار انجام و فرم‌های خاصی با همکاری ساکنان این منطقه امضا شده و برای سکونتگاه‌های غیر رسمی دیگر در استان برنامه ریزی شده است.

وی گفت: برای انجام این کار با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) رایزنی‌هایی انجام شده است که تاثیرات خود را در آینده نزدیک نشان خواهد داد ئ در زمان حاضر اولویت جا به جایی سکونتگاه‌های غیر رسمی به کوی فلسطین اختصاص دارد و سپس این مهم برای مابقی سکونتگاه‌های غیر رسمی استان انجام خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه عملیاتی شدن این کار مهم طولانی است، افزود: هم اکنون واحدهای مسکن نهضت ملی در حال ساخت است که جایگزین شدن ساکنان کوی فلسطین در این واحدها طبق اولویت از انتهای امسال یا سال آینده خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1189645

مهمترین اخبار ایران و جهان: