نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 20:50

خدمات ملی و بین المللی هلال احمر درخشان است

ساری- استاندار مازندران با اشاره به ارائه خدمات بی منت توسط هلال احمر گفت: خدمات این جمعیت در عرصه داخلی و بین المللی درخشان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه طرح ملی بهرفت با اظهار این که جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات به گرایش‌ها توجهی نمی‌کند، افزود: یکی از شاخص‌های اصلی این جمعیت، ارائه خدمات بی منت به مردم است.

وی با بیان این که مردم اعتماد ویژه ای به جمعیت هلال احمر دارد، گفت: این جمعیت ازدرون مردم جوشیده است و خدمات بسیار ارزشمندی از سوی این جمعیت به مردم ارائه شده است.

وی باعنوان این که هلال احمر اولین دستگاه خدمات رسانی در حوادث به شمار می‌رود، گفت: این جمعیت به دلیل لیاقت‌ها در عرصه‌های بین المللی نیز خدمات ارزشمندی داشته است و در حادثه تاسفبار زلزله ترکیه نیز خدمات خوبی ارائه کرده است.

حسینی پور یادآور شد: جمعیت هلال احمر بیشتر خدمات را به مردم در نوروز ارائه کرده است و امسال نیز در طرح نوروزی تلاش خوبی به خرج داده اند.

استاندار مازندران از تلاش‌های داوطلبان هلال احمر استان تقدیر کرد و گفت: مازندران در سال جاری با جمعیت کثیر میلیونی در نوروز روبرو بود و سفرها در نهایت آرامش و اعتماد برگزار شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1125889

مهمترین اخبار ایران و جهان: