نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 14:24

شهید میلاد حیدری، رمز دعوت از مردم کردستان برای راهپیمایی روز قدس باشد

استاندار کردستان گفت: شهید میلاد حیدری افتخار مردم کردستان است که باید اسم این شهید به عنوان یک رمز برای دعوت از مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطر شهید آوینی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار خیلی عمیق به معارف انقلاب دست پیدا کردند.

استاندار کردستان گفت: اخلاص شهید آوینی در بعد فرهنگی و ارزش‌های دفاع مقدس، وی را به یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه این چهره‌ها جز پرورش یافتگان فضای انقلاب اسلامی هستند که با نفس‌های امام رشد پیدا کرده‌اند، گفت: شهید آوینی به درستی خطوط انقلاب را تشخیص داد و از آنها به درستی دفاع کرد.

استاندار کردستان در ادامه افزود: روز قدس یکی از یادگارهای ماندنی و جهانی حضرت امام است و امیدواریم امسال در اوج شکوه و بسیار آبرومندانه‌تر از سال‌های پیش شاهد برگزاری راهپیمایی این روز مهم باشیم.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه روز قدس در کردستان اسم رمزی دارد، گفت: شهید میلاد حیدری اسم رمز روز  قدس در کردستان است این شهید عزیز افتخار مردم این استان است و افتخار می‌کنیم که یکی از جوانان نخبه این استان بود.

وی افزود: این اسم رمزی است که باید در دعوت از مردم و هم مشارکت حداکثری در راهپیمایی قدس به عنوان سند افتخار از سوی کردستان معرفی و اعلام شود.

وی تصریح کرد: برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و دعوت از مردم برای حضور در این راهپیمایی، باید علل دشمنی ایران با رژیم قدس به درستی برای اقشار مردم به ویژه جوانان تبیین شود.

استاندار کردستان ادامه داد: چرایی معرفی رژیم صهیونسیتی به عنوان یک غده سرطانی از سوی مقام معظم رهبری برای نسل جوان نیازمند تبیین است چرا که جوانان ما باید پایه‌ها و اساس این دشمنی را به درستی بشناسند.

زارعی‌کوشا اذعان کرد: ساخت فکری نسل جوان در موضوع دلایل دشمنی با رژیم صهیونیستی باید با تبیین درست شکل بگیرد.

وی از اقدامات و ویژه برنامه‌های برگزاری دهه فجر تقدیر کرد و گفت: تقدیر ویژه را باید از مردم همیشه در صحنه داشته باشیم که همواره با بصیرت کافی و دشمن‌شناسی توانسته‌اند به بهترین شکل ممکن حماسه‌های بزرگ را خلق کنند.

وی ابراز امیدواری کرد، با برنامه‌ریزی  درست در مرکز استان و شهرستان‌ها شاهد برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی یوم الله روز قدس باشیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138045

مهمترین اخبار ایران و جهان: