نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 17:38

هیئت های مذهبی برنامه‌های شاخص در شان روز دختر را مدنظر قرار دهند

زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان،گفت: بر این اساس هیات‌های مذهبی نیز برگزاری برنامه‌های شاخص و در شان روز دختر و دهه کرامت را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی ناصر ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت، گفت: برنامه‌های این دهه فرا ملی شده است و پیش از این برگزاری برنامه‌ها بر عهده کانون فرهنگی و هنری مساجد بود که از سال جاری به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است.

وی ابراز کرد: با توجه به مناسبت‌های مختلف در دهه کرامت، برنامه‌های این دهه در استان با محوریت تبیین گری و معرفت افزایی در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: بر این اساس هیات‌های مذهبی نیز برگزاری برنامه‌های شاخص و در شان روز دختر و دهه کرامت را مد نظر قرار دهند.

ناصر با بیان اینکه همچنین باید برنامه‌های خلاقانه و با نشاطی در مدارس دختران به صورت ویژه برگزار شود و همچنین برنامه بدرقه و استقبال از زائران امام رضا (ع) از فرودگاه زنجان برگزار شود و شهرداری هم در تبلیغات شهری ملموس‌تر پای کار باشد.

وی با بیان اینکه شاخص ترین برنامه‌های این دهه، جشن‌های مردمی در مساجد و هیات‌های مذهبی است، افزود: طبق دستورالعمل‌ها و با توجه به ولادت حضرت معصومه و روز دختر و همچنین اتفاقات اخیر، در این روز برنامه‌های با نشاطی برای الگوسازی میان گروه‌های هدف برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192445

مهمترین اخبار ایران و جهان: