نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 21:27

دولت سیزدهم کشور را با بحران‌های متعدد تحویل گرفت

استاندار چهارمحال و بختیاری کسری ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی بودجه و تورم ۵۹ درصدی را از جمله چالش‌های موجود در زمان تغییر دولت عنوان کرد و گفت: در آن زمان ذخایر انبارهای کالاهای اساسی و استراتژیک کشور ۷۰ درصد کمتر از حدِ قابل قبول بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری عصر امروز در جمع ایثارگران شهرستان فارسان با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس خود را با شرایط مختلف جنگی تطبیق می‌دادند، گفت: علی‌رغم پیچیدگی تاکتیک‌ها و جنگ روانی دشمن، مردم ایستادگی کردند و حماسه آفریدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جنگ هنوز تمام نشده و تا زمانی که حق و باطل هست، مبارزه هم وجود دارد، بیان کرد: جنگ نظامی تمام شده اما اکنون جنگ هیبریدی و ترکیبی بی‌سابقه‌ای برقرار است.

حیدری تاکید کرد: باید خود را با شرایط موجود وفق داده و توطئه‌های دشمن را بشناسیم که لازمه تحقق این امر داشتن بصیرت و جهاد تبیین است.

دولت سیزدهم کشور را با بحران‌های متعدد تحویل گرفت

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم زمانی که مسئولیت را بر عهده گرفت، کشور با چالش‌های متعددی روبه‌رو بود.

استاندار با بیان اینکه یکی از این چالش‌ها اپیدمی کرونا بود، ادامه داد: آمار فوتی‌های روزانه کرونا روند صعودی داشت و شرایط بحرانی بر کشور حاکم بود.

حیدری کسری ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی بودجه و تورم ۵۹ درصدی را از دیگر چالش‌های موجود در زمان تغییر دولت عنوان کرد و افزود: ذخایر انبارهای کالاهای اساسی و استراتژیک کشور ۷۰ درصد کمتر از حدِ قابل قبول بود.

کشور شرطی اداره می‌شد

وی با اشاره به اینکه کشور شرطی اداره می‌شد، مطرح کرد: تمامی نگاه‌ها به بیرون از مرزها بود و دشمن نیز از این نقطه ضعف برای تشدید فشارها استفاده کرد.

استاندار با بیان اینکه با اهتمام دولت سیزدهم، مقاومت، برنامه‌ریزی جدی، حرکت جهادی، ارتباطات مردمی و توکل بر خدا از بسیاری از بحران‌ها عبور کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: برقراری و ترمیم ارتباطات بین‌الملل، عضویت در شانگهای و فروش چندین برابری نفت از جمله اقدامات صورت‌گرفته است.

حیدری با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سازمان بازنشستگی کشور در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت هلدینگ‌های مهم در دستور کار است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1158401

مهمترین اخبار ایران و جهان: